de 3 lei

Intrarea la targul de carte Gaudeamus (21-25 noiembrie, Romexpo)  va fi gratuita anul acesta pentru elevi, studenti, pensionari, cadre didactice si membrii Uniunii Scriitorilor.

Biletul de intrare va costa 3 lei pentru ceilalti pasionati de lectura (politicieni, manelisti si fotbalisti).

7 responses to “de 3 lei

  • ionuca

    Hai mai, nu e chiar asa 🙂 La targurile astea mari merg si oameni „simpli”, carora chiar le face placere sa se afle acolo si sa cumpere carti. Daca ai mei ar fi in Bucuresti sunt 100% convinsa ca nu i-as mai putea scoate de acolo. Si nu sunt nici cadre didactice, membri USR, politicieni, manelisti sau fotbalisti 😛

    Ps. De Kilipirim nu stii nimic?

  • Angela

    Mai Raul, ia citeste tu ultimul articol scris de Plesu in „Dilema veche” (vezi excesul nr.1).:)

  • raulnecesar

    @ Ionuca: sunt sigur ca toti oamenii cumsecade merg la targurile de carte, ma uimeste insa cat de obtuza este gandirea organizatorilor de la Gaudeamus. Cica ar fi facut si un sondaj in randul vizitatorilor la targul de anul trecut, din care a reiesit ca pe 90 % dintre acestia nu i-ar deranja sa dea un ban ca sa intre. Vorba aia „ma lasi…”.
    Kilipirimul stiu ca s-a mutat zilele astea la Cluj. Daca esti in cautare de kilipiruri, vezi ca gasesti zilele astea in librarii Nick Hornby, Jan Guillou si altii la 5 lei…

    @Angela : am citit pe site-ul Dilemei vechi, dar nu am inteles legatura…Poate nu e acela? 🙂

  • ionuca

    Stiu de reducerile Humanitas, dar eu voiam sa-mi iau carti si de la alte edituri. Si nu e corect sa se mute Kilipirimul in Cj; mi-am luat asa carti bune la preturi si mai bune de la targul ala! 😦

    Uhm, sper ca nu ai planuri pt 4 noiembrie 😀 E Schimb de carti VI si ar fi tare draaaaguuuut daca ai veni si tu ;;)

  • raulnecesar

    @ ionuca: multumesc pentru invitatie, dar nu cred ca o sa vin. Nu-mi place sa socializez decat dupa ce beau 2-3 beri si nu cred ca la „Schimb de carti” este cazul. 🙂

  • ionuca

    Pffff, nu pot sa cred!!! Paaaaaai, poti sa bei bere si la Schimb de carti. Nu ai fi primul 😛 Hai, promit ca o sa beau o bere cu tine.

  • raulnecesar

    @ Angela: am citit excesul. Intr-adevar sunt majoritatea timpului bataios ca prostul, dar nu credeam ca asta ma face neaparat inteligent. Acum sa simt mai bine. 🙂

Lasă un răspuns

