teoria norilor si sarinagara

teoria-norilor.jpgsarinagara.jpg Teoria Norilor de Stephane Audeguy si Sarinagara de Philippe Forest (ambele aparute la editura Nemira in 2006) se citesc musai impreuna si in ordinea indicata mai sus.

Cartile le-am primit de la o prietena care mi-a facut aceasta inspirata recomandare. Multumesc, Gina!

Cu Teoria Norilor m-am luptat putin la inceput, desi incepuse promitator „Pe la ora cinci dupa-amiaza, toti copiii sunt tristi:incep sa inteleaga ce este timpul”. Am facut ceva efort sa parcurg primul sfert de carte, dar m-a cucerit ulterior cu imaginile si diversitatea disperarii. Pe Audeguy l-am si inatalnit la un targ de carte, insa pentru ca nu-i citisem inca romanul, l-am ignorat complet. Nu cred ca pentru el ar fi fost contat aprecierile mele, am mai cunoscut indiferenta multor autori in fata efuziunilor cititorilor. Mie insa mi-ar fi facut bine sa-l intalnesc dupa ce am citit cartea: ar fi dat sens unei zile oarecare. In fine…

Sarinagara a completat Teoria Norilor; capitolele ei sunt scurte, dar au densitatea unui vis care te-a insotit toata noaptea, dar care a durat temporal doar o secunda.

In seara asta, Philippe Forest citeste din noul sau roman la Institutul Francez. As putea sa il intalnesc, insa imi gasesc tot felul de scuze (ploua, o sa ma plictisesc, o sa ma enervez,  o sa mai am ocazia).

Adevarul e prefer sa lenevesc dupa o pizza si o bere. Sunt fericit ca am cartile in biblioteca si o sa le recitesc intr-o zi.

5 responses to “teoria norilor si sarinagara

Lasă un răspuns

