ghid de frumusete si intristare

gravura.jpg Se ia acest roman (Gravura in mi bemol de Cristian Robu-Corcan, editura Humanitas 2006) din orice librarie la incredibilul pret de 3 lei. Se citeste in portii mici, neaparat dimineata, pe cugetul golit de traumele din ziua anterioara. Daca aveti posibilitatea sa il rumegati pe o plaja goala sau in orice alt pustiu imaginar, cartea va capata savoarea unui paradis pierdut.

Produsul nu se administreaza persoanelor alergice la Pascal Quignard, intrucat se compune din aceleasi doze de imaginar si stranietate.

12 responses to “ghid de frumusete si intristare

  • blind

    Am tot cautat gravura in mi bemol cu 3 lei, dar nu am gasit-o. Eu am cumparat-o cu 15 lei. Cativa prieteni de prin Spania si SUA m-au tot rugat sa le-o trimit. De unde ai cumparat-o cu 3 lei? Multumesc!

  • raulnecesar

    @blind: cartea a intrat la o promotie in mai multe librarii. Eu am cumparat-o dintr-o Librarie Humanitas.

  • domnul vretos

    extraordinara carte, o raritate. spre rusinea mea, cu cat stiu mai putini despre aceasta carte cu atat ma simt un privilegiat. daca as pierde-o, as da si 300 pe ea.

  • Marius B.

    draga domnule vreotos, momentan carte costa 3 lei. V-as sfatui sa cumparati toate cate exista pe piata si sa le dati foc, ramanand privilegiat. 😛 Asta daca stiti de gluma. Daca nu, nu. 🙂

  • domnul vretos

    marius b: stiu de gluma, dar imi si place ideea. in schimb, la pensia mea…oricum, il vad in fiecare dimineata pe corcan trecand spre serviciu. ne salutam, cu toate ca nu ne-am cunoscut niciodata. daca o sa am curaj o sa-i marturisesc gandul asta. daca nu, nu.

  • ionuca

    Am cumparat cartea de la targ ;;) Cu 3 lei 😀

    Am citit vreo 6-7 pagini in troleu. Mi se pare mie sau aduce cat de cat cu Vian? [mai exact cu Spuma zilelor -e singura scrisa de el pe care am citit-o pana acum]

  • raulnecesar

    @ ionuca: mie mi-a adus a Quignard, dar nici nu pot sa te contrazic: Spuma Zilelor nu este cu nimic mai prejos decat Gravura…

  • ion ion

    o pastisa de la cap la coada! probabil comentariile anerioare sunt ale autorului sau ale celor foarte apropiati lui, in familie si delatorie literara….vad si eu prima data cereri din …..Spania si SUA….bravo „Humanitas”, cu asemenea aparitii….vei fi, cu siguranta, un „paradis”(devenit nume comun)…pierdut…..

  • raulnecesar

    @ ion ion: nu este o carte originala, intr-adevar, insa din punctul meu de vedere e unica. 🙂

  • Luiza

    am citit-o si eu anul trecut cand aveam 13 ani. are un impact surprinzator si placut asupra cititorului 🙂
    si am cumparat-o tot cu 3 lei [aiurea… merita mai mai mult; cand te gandesti ca prostiile alea din colectiile cocktail costa de 4-5 ori mai mult nici nu-ti vine sa crezi ca romanii sunt chiar atat de prosti]; tot din Humanitas 😀

Lasă un răspuns

