batranul si marea si marketingul de guerilla

batrinulsimarea.jpgDupa 15 ani de absenta, cartile lui Ernest Hemingway pot fi gasite din nou in librarii. Absenta lor de pe rafturi o perioada atat de indelungata garanteaza vanzari excelente, insa un marketing veritabil se bazeaza pe raspandirea unor astfel de detalii:

Mi-a luat un an si mai bine sa intru in legatura cu mostenitorii lui Hemingway si citeva zeci de e-mailuri adresate avocatului familiei, care, in prima faza, nici nu voia sa auda de Romania. «Compania» pe care urmau sa i-o ofere cei peste 350 de autori de marca tradusi in «Biblioteca Polirom», precum si seriozitatea pe care editura o dovedeste de peste 12 ani in relatiile cu agentii si editorii straini l-au convins pe avocat sa accepte o integrala Ernest Hemingway la Polirom. Comic este faptul ca avocatul n-a vrut sa semneze pina nu am purtat o ultima discutie telefonica, in timpul careia m-a intrebat citi ani am. «27…», i-am marturisit, nedindu-mi seama daca nu cumva cu acest adevar risc sa darim toata munca de peste un an. «O, cit ma bucur! Eu vreau o relatie de lunga durata cu editorii lui Hemingway, asa ca esti exact omul de care am nevoie!». Si asa a pornit seria Ernest Heminway” (Bogdan-Alexandru Stanescu, coordonatorul colectiei „Biblioteca Polirom”)

Anunțuri

One response to “batranul si marea si marketingul de guerilla

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s