Jurnalul lui Dan Goanta – rautatile

Cele mai multe vizite pe blog le am de la cei care cauta “dan goanta jurnal”. Cand am scris aceste randuri, am evitat sa dau amanunte picante din carte, desi ele se regasesc din prea-plin in confesiunuile lui Dan Goanta. In “cuvant inainte”, editorul marturiseste ca a preferat sa lase “in cvasiuitare rabufniri si umori ce nu-l defineau pe Danut “. Hm…cu toate astea, nu au fost crutati unii jucatori din media si viata culturala actuala. Oare cati dintre ei au fost curiosi sa afle cum au fost priviti si criticati de un fost coleg?Oare disidenta acestor zile, Rodica Culcer banuieste ce indignare ii trezea (“Nu-i dau un pumn in cap cum ar merita”)? Sunt sigur ca pe Johhny Raducanu il doare fix in sezut ca e considerat “groparul jazzului romanesc”. La Turcescu “se vede, in toate detaliile, efortul disperat de imagine”. Ioan T Morar il barfeste in ultimul hal pe Carol Sebastian -“o jigodie. A semnat si a turnat, a fost o lichea, a ramas o lichea.”.Tot dintr-o tragere de limba, Dan Goanta  afla ca la Tudor Giurgiu “dirijarea banilor este problematica, ca sa nu zicem mai rau”. Radu Cosasu “troneaza in redactie ca un patriarh al literelor romanesti”, “in rubrica lui nu scrie decat niste cacaturi, n-are nici o opinie…”.

 In jurnal mai sunt trantite si alte adevaruri  rautati, dar va las sa le cititi singuri. Jurnal de Bord a aparut la Editura Media On.

7 responses to “Jurnalul lui Dan Goanta – rautatile

  • Ioan T. Morar

    postarea de mai sus e tendentioasa. Nu il birfesc pe Carol Sebastian, nu colportez ceva neverificat. Sustin ca, fiind turnator, e o lichea.Care, daca nu se apropia momentul deconspirarii, nu si-ar fi recunoscut vina.

  • raulnecesar

    @ ioan t morar: ok, nu l-ai barfit, doar l-ai vorbit de rau, in absenta sa, fara sa se poata apara.

  • Ioan T. Morar

    crezi ca el turna oamenii in prezenta lor?

  • raulnecesar

    @ ioan t morar : evident ca nu, dar tu prin ce te diferentiez de el?

  • Javier

    Ioan T Morar ai o atitudine penibila, acum…Stii cum e cine se scuza se acuza…Recunoaste ca nu ai avut o atitudine prea colegiala si te-ai purtat ca o toapa…dar nu ma mira asta. Esti o lichea mai mare… trust me…

  • Ioan T. Morar

    javier
    eu pot spune despre tine, pentru ca nu te cunosc, orice. Spun, de pilda, ca esti unul dintre teroristii care au tras la revolutie. Si cred ca te-am vazut ucigind niste tineri. Trust me! Si nici nu ai avut o atitudine colegiala cu ceilalti securisti.
    Iar tu nu ai cum sa te scuzi, ca doar nu e sa-ti dai numele real, esti onanim!
    @raulnecesar
    eu ma diferentiez de el prin faptul ca nu am turnat.Si, pentru ca am trait atunci, pot sa judec un astfel de fapt. Daca vrei, te invit la o cafea sa discutam despre Kuki. Il invit si pe Kuki, daca mai are interes sa iasa in lume. Apoi, discutia cu Dan Goanta s-a purtat in privat. In public, in numele unei solidaritati, am incercat sa-l apar in textul Kuki si Gusti.

  • raulnecesar

    da, este o diferenta intr-adevar. M-am intrebat si eu daca as fi trait acele timpuri si as fi fost constrans sa semnez si sa denunt,as fi facut-o? Ma bucur ca nu am avut ocazia sa-mi raspund la intrebare.

Lasă un răspuns

