am primit la redactie

 …un banc. Nu-mi plac bancurile, dar la asta m-am ras:

O vrabie zbura cu viteza la nivelul solului. Din fata ei vine un BMW…Vrabia zboara cu viteza spre BMW, se izbeste de masina si cade ametita toata. Soferul opreste, o ridica, o ia acasa , o pune in colivie, ii pune niste paine,ii pune niste apa…Se trezeste vrabiuta la un moment dat si se uita buimacita in jurul ei: vede gratii, vede apa, vede painea…
        – Hai sa-mi bag $%*^! L-am omorat pe ala cu BMW-ul!
       

Are si morala ZEN: ” Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost, decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu.” 
        

13 responses to “am primit la redactie

  • Cornelia

    stupid…
    bancuri, ghicitori, ce mai gasesti pe blogul asta, a si link-uri la youtube…

  • raulnecesar

    @ cornelia : ma bucur ca nu-ti place.

  • Cornelia

    dedicatii nu se dau pe blogul asta?

  • Cornelia

    e asa ca un bazar, ca un pom de craciun, nimic original, totul lipsit de continut, un blog pentru oamenii cu care discuti si la bere din cate vad…nu inteleg oamenii care nu au nimic de spus de ce nu tac pur si simplu. e chiar asa de greu?

  • raul

    :))) cine te-a frustrat in halul asta? ai nevoie de companie?

  • Spider

    „Nu-mi plac bancurile, dar la asta m-am ras” e o formulare de genul „nu-mi plac manelele, dar asta chiar suna bine”. hai pa si la gara…
    PS: Cornelia are dreptate

  • raulnecesar

    @ spider: evident ca are dreptate Cornelia, daca aveti acelasi IP

  • marius

    Raule, ce insinuezi? Ca a scris tot ea? Poate au acelasi IP, nu zic ba, dar eu cred ca e paianjenu’ din coltul camerei. Probabil ca-i d’ala calator – vad ca stie ce-i aia gara.
    Draga Cornelia/Cornel sau cine esti, daca nu iti place, iti dau un sfat: nu stiu cate perechi de ochi ai, ca paiajenii are ei multi (unii n-are), dar te rog deplaseaza-ti corneea&irisul pana in coltul din dreapta sus al ecranului (ecran e ala triunghiular la care te holbzzi:-)) si este acolo un semn „X”. Eh, daca l-ai vazut, use your shoarec si da click acolo, sa vezi ce frumos se intampla.

  • cornuletzia

    ah … ce ma enerveaza blogurilii care nu pun probleme serioase.. gen: invazia plasticului…
    va tot prostiti pe bloguri cu bancuri si tot felul de superficialitati..
    mai puneti mana pe un heidegger … si lasati hlizeala. manelistilor!

  • marius

    mai Cornele, nu prea poti dormi noaptea din cauza superficialitatilor de aici? :-)) Unde-i paianjenu’?
    Tu ai blog? Daca tot citesti heidegger, asta candprobabil nu stai pe bloguri si te bagi in seama, fa-ne si noua o recenzie la vreo carte de-a lui.
    Si oricum, Florin Salam e mai aproape de realitate decat el. :-)) Moare dusmanii!!!

  • raulnecesar

    @ marius : eu l-am avut pe Salam la scara blocului LIVE. sac! acum pacat ca m-am mutat intr-un cartier de filozofi, profesori la pensie si fosti securisti.

    @cornuletzia : asta cu plasticul ramane in anale…:)

  • raul

    @ Cornelia/Spider : http://www.sprinklebrigade.com/gallery-main.html cred ca este un post pe gustul tau.

  • innuenda

    Bestial bancul. Iar morala zen face toti banii. In mod neasteptat, m-am distrat in aceeasi masura si la comentarii. Semn ca oamenii de spirit pot face bici din…orice.

Lasă un răspuns

