care breaking news (radio)?

ascult radio de cand ma stiu… inainte de ’89 ascultam teatru radiofonic si festivalul mamaia in direct + toate slagarele si porcariile de piese care acum imi trezesc cele mai dulci melancolii; dupa revolutie adormeam si ma trezeam cu radio Contact; ulterior, pe masura ce am devenit mai serios si mai ocupat, m-am si mai selectiviziat.

De mai bine de un an si jumatate am descoperit un anume 89 FM care mustea de muzica tare: mult indie rock (&pop), old rock comestibil nu prea agresiv si din cand in cand pop electronic.

De ceva timp 89 FM s-a transformat in News Fm si de astazi am auzit si voci, stiri si interventii. Pentru ca am stat (aproape) toata ziua acasa, am ascultat. In primul rand matinalul a fost un copy-paste palid si stangaci al matinalului de la radio romania actualitati.

Apoi, nu am auzit nici un breaking news toata ziua. Vocile de la stiri mi-au parut ilegale :unii au soptit ca la RFI, altii au fost terni ca la Total, altii agresivi ca Kissss. Unii parca s-au adresat din fundul pesterii, altii mi-au suflat in nas.

De cate ori am ascultat buletinele de stiri, am avut impresia ca ascultam stirile de la tv si alergam sa vad imaginile ca sa pricep ceva. Acum o ora chiar am auzit-o pe Dana Grecu de la antena3 isterizandu-se :”colegii mei din casca va aud si va inteleg”. !?!?Dupa ea, a intrat un material despre un reportaj facut de un jurnalist englez care a perceput Romania ca pe un plai impanzit de cai. Si se auzeau pe 89 FM numai tropaituri si nechezaturi de cal. Nu o data, ci de vreo patru ori.

Oameni(-de-radio) buni, nu ar fi fost mai simplu sa urmati reteta Realitatea FM/TV? Am fi stiut din start ca postul fm e copie fidela a postului tv si nu am fi avut nici un fel de asteptare.

Noroc cu muzica care va mai salveaza (inca)!

 Ps. din pacate am ratat cea mai importanta emisiune a zilei (am fost la film), asa ca nu pot comenta primul show radio despre blogosfera…

3 responses to “care breaking news (radio)?

  • ionuca

    Incearca si Radio Paradise – listeners’ supported radio ( http://radioparadise.com). Dau muzica tare buna 🙂

  • innuenda

    Aceeasi senzatie de provizorat am avut-o si eu in prima zi in care am ascultat News FM. Matinalul cel putin..a fost jal-nic! Expresii de maidaneza, ton inegal, ca de voce in schimbare, continut plictisitor. Stirile slab prezentate si vocile sterse la greu. Dar…
    Trebuie sa recunosti ca sunt intr-un progres vizibil, ca ii ajuta muzica (asta ai recunoscut deja),ca au emisiuni variate, pe care-ti face placere sa le asculti, ca au gaselnita aceea extraordinara (care a inceput deja sa fie copiata) cu „trimisi” in trafic pe jos, cu transportul in comun sau cu autoturismul din dotare. Pe scurt, incepi sa ai de ce asculta News FM. Parerea mea.

  • raulnecesar

    @ innuenda : e bine, sa creasca si sa fie profi, ca e pacat de muzica. dar matinalul s-a mai civilizat? 🙂

Lasă un răspuns

