gaudeamus 2007 – prima zi

A trecut prima zi de gaudeamus, cea mai linistita. Desi nu am stat la vanzare (ca in vremurile bune), am obosit (varsta..). M-am plimbat printre carti vreo 5 ore (cu pauza de ceai si barfa). Standurile au ramas aceleasi, editurile cele mai importante si le-au personalizat, dar cu nimic spectaculos fata de anii anterior.

Am aflat ca Versetele Satanice se lanseaza dupa targ, deci nu mai exista nici un pericol de explozie 🙂 (din puncul meu de vedere, cartea asta putea ramane netradusa.Nu cred ca va avea un continut pe masura scandalului). Am vazut ultima carte scrisa de Octavian Paler;sunt sigur ca snobii nu au observat-o, intrucat cartea nu a beneficiat (pana acum) de nici un fel de semnalizare. Am auzit-o la standul Rao pe Sade si nu am inteles de ce :isi lanseaza memoriile???;la Nemira canta (cu intreruperi dese de semnal) SmartFm iar la Humanitas Multimedia aparusera audio-book-uri noi tocmai bune pentru a umple timpul pierdut in trafic .

maine vizitez mai mult si mai putin superficial.

One response to “gaudeamus 2007 – prima zi

Lasă un răspuns

