I should be so lucky, lucky lucky lucky

kylie-cool.jpg Daca se intampla sa-mi intuiesc starea psihica de a doua zi (sau vremea de acasa pana la munca) si imi pun pe playlistul mp3playerului piese care imi completeaza momentul, imi doresc pe loc sa apuc sa vad un concert cu indivizii care canta dupa/pentru sufletul meu. Saptamana asta m-am gandit ca 2008 ar fi un an mai putin banal daca as urla la un concert Manic Street Preachers, daca as amuti la Radiohead sau muri definitiv la Portishead. Ca sa-mi arate ca ma iau prea in serios(ori ca sunt inexplicabil si ridicol de trist), providenta mi-a scos-o in cale pe Diva demult uitata, pe Kylie. Iarta-ma, draga mea ca te-am ignorat atata, o sa ma revansez: o sa fiu acolo langa scena, langa tine,  pe 17 mai. Iar de maine vei fi in playlistul meu zilnic, pana o sa imi reamintesc cum e sa te bucuri de la-la-la, la-la-la-la-la-la

Lasă un răspuns

