lumea citeste cu radu paraschivescu

radu-p.jpg Emisiunea „Lumea citeste” care a fost scoasa din grila TVR va reveni in luna martie si va fi moderata de Radu Paraschivescu (scriitor, editor la Humanitas, ziarist la Evenimentul Zilei, traductor). Anuntul a fost facut azi de Dana Deac, care a fost ultrablamata cand a scos emisiunea din grila(mai multi bloggeri si scriitori au citit in semn de protest in fata TVR in luna septembrie). Eu nu ma prea uitam la „Lumea citeste”, nu reusea sa-mi mentina interesul pentru ca fostul moderator, Ioan T. Morar vorbea intotdeauna prea mult si radea singur. In schimb imi placea „Cafeaua cu sare”a Danei Deac de pe Antena 3 unde l-am vazut des pe Radu Paraschivescu care nu are obiceiul trancanitului, ba din contra. Nu vreau sa-l laud, ca nu-mi sta in fire.

Sunt nerabdator sa vad cum va resuscita domnul Paraschivescu „Lumea citeste”. Sper sa fie mai inspirat decat predecesorul.

3 responses to “lumea citeste cu radu paraschivescu

Lasă un răspuns

