merry

frost1.jpgkaraoke.jpg Astazi a fost ultima zi de munca pe anul asta (sau, ma rog penultima ca mai vin pe 28 sa fac „de garda”) si m-am simtit al naibii de obosit si satul de munca. Am incercat sa revin la viata cu suc de portocale, cu red-bull, ceai verde si o pastila de supradyn. In mod normal, un astfel de dopaj m-ar fi mentinut pe verticala doua zile. Dar nu, tot ce am putut face a fost sa lenevesc pe scaun si sa ma concentrez sa nu adorm.

Am inviat spre seara cand am primit al doilea cadou de Craciun pe anul asta (primul a fost o cutie de bomboaneRevllon prea chic ca sa fie deschisa…inca).E vorba de doua carti, The Rotters Club de Jonathan Coe si The Great Gatsby, care are o coperta blanc careia trebuie sa ii fac eu designul. Suuperrr. Multumesc, Cristi sa iti fie bine la A.F.! 🙂

Si ca sa-mi fie seara excesiva, mi-am cumparat O coborare in infern de Doris Lessing si Karaoke Capitalism care sper sa ma revolutioneze, sau macar sa-mi  indice o alta cale de a face lucrurile.

Sunt optimist ca de maine am concediu, timp de citit, de somn, de pierdut.

2 responses to “merry

Lasă un răspuns

