top 2007

pet-shop-boys.jpgsaramago.jpgradioshow.jpgGata, mai am o ora pana fug la gara si vreau sa scriu despre cartile, filmele si muzicile mele din 2007. Mi-a facut pofta de asta Time Out Bucuresti cu nr Top 2007.

In primul rand trebuie zis ca Orbitor.Aripa Dreapta de Mircea Cartarescu este cartea anului: nu o spun doar criticii si cititorii avizati, ci si vanzarile. Pentru un negustor de carte e minunat sa existe egalitate intre calitate si cantitate. Si inca o bucurie: in Librariile Humanitas Nicole Krauss cu Istoria Iubirii l-a batut pe Coelho cu Vrajitoarea din Portobelo.

Favoritele mele pentru anul acesta sunt:

1.Intermitentele Mortii de Jose Saramago (editura Polirom)

2.Teoria Norilor de Stephane Audeguy (Nemira)

3.Turnul Sinucigasilor de Nick Hornby (Humanitas).

Sunt carti pe care le-am citit dintr-o suflare (desi cu nr 2. m-am inecat la inceput) si pe care am de gand sa le recitesc la pensie.

Vorbind de filme, dvdul California Dreamin’ si A fost sau n-a fost s-au vandut excelent. Apropo, azi a aparut pe dvd si 4 luni, 3 saptamani si 2 zile. Preferatele mele in 2007:

1.Ultimul radio show/A prairie home companion regia Robert Altman

2.Labirintul lui Pan/El labirinto del fauno regia Guillermo del Toro

3.California Dreamin’ regia Cristian Nemescu.

Dorinte: in 2008 m-as delecta cu un nou film de Almodovar, poate apar si ecranizarile dupa Eseu despre Orbire (Saramago)  si Cititorul (Bernhard Schlink). Poate isi publica si Michael Cunningham romanul despre Freddie Mercury si apare la Polirom continuarea romanului Chipul tau maine de Javier Marias. Si poate vin la Bucuresti Portishead, Radiohead si Manic Street Preachers. Concertele mele favorite de anul acesta : Pet Shop Boys, Hooverphonic si Pink. La Muse nu am fost iar cu Rolling Stones nu am rezonat.

Atat. Am plecat in vacanta. Craciun linistit!

5 responses to “top 2007

Lasă un răspuns

