de mall

Azi mi-am pierdut timpul (din nou) in Plaza si am vrut sa-mi cumpar un tricou rosu cu imprimeu alb cauciucat. Am intrebat-o pe vanzatoare daca acel imprimeu va iesi la spalat sau daca se vor amesteca culorile. Mi-a raspuns:

-Nu stiu pentru ca nu l-am purtat!

Vazanadu-ma stupefiat, a incercat sa o dreaga:

-Sfatul meu ar fi sa nu-l frecati prea mult…

M-a cucerit tipa. Macar mi s-a adresat la persoana a 2-a plural, nu ca celelalte mall-iste care ma trateaza ca pe un pusti fara pretentii.

6 responses to “de mall

  • marius B.

    Raul, eu am gasit reteta. Daca vrei „respect” din partea celor din jur, imbraca-te la costum si poarta-te ca si cum ai crede ca esti in blugi si tricou. Asa fac eu de o luna. Adica, port costum dar, cum am in spate 27 de ani de ‘abstinenta’, uit mereu asta. Si lumea a inceput sa-mi vorbeasca politicos si sa-mi zambeasca prin magazine….la inceput ca am crezut ca sunt eu baiat fain si de aia…. intr-un final m-am prins ca haina-l face pe omu’ care este eu. Ai costum, ai valoareeeee!!!!! Si moare si dusmanii!!!!

  • ionuca

    Oh come on, cum poti sa-ti faci cumparaturile din mall? Those places are evil, I’m telling you! 😀

  • psiheea

    :)))) mortal commentul lui marius! sa stii ca are dreptate. nu numai costumul aduce tratamentul cu respect, ci si orice dovada a banului. chiar daca orice barbat are un costum, nu-l poarta prin mall la cumparaturi decat snobii sau „ocupatii” cu vieti importante.

  • raulnecesar

    @ marius : 🙂 se poate si mai bine: nu m-ai vazut in sacoul de „impresar”.
    @ ionuca: nu ma pot abtine…
    @ psiheea: cand o sa-mi cumpar costum de la Ermenegildo Zegna o sa ma duc si la aprozar cu el

  • haibidu

    marius, in costum?:)) [we want pics!]

    @ raul: mai buna ca orice vinzatoare e eticheta. am gasit nenumarate vinzatoare care s-au uitat ciudat la mine in timp ce intrebam de diversi autori si titluri de carti sau chiar de banalul sofran 🙂

  • haibidu

    completare: asta cu adresarea la persoana a 2-a singular nici eu nu o suport. mai ales ca io vorbesc frumos 😀
    si de cele mai multe ori cei / cele care ma iau cu „tu” sint mucoase de-astea de 18-20 de ani carora as putea sa le fiu… sora mai mare sau matusa 🙂

Lasă un răspuns

