fratele hipersexual al lui rousseau

warning:acest post are continut explicit, adica sex si ceva spoilere

fratele.jpg Sunt obosit. Au trecut doar doua zile de cand am reinceput munca si deja casc de la ora noua. In plus aflu vesti deprimante de acasa: o femeie din Lupeni a cazut in gol de la etajul al doilea prin topoganul ghenei de gunoi a blocului, in timp ce incerca sa treaca dintr-o scara intr-alta. Ce ma enerveaza la stirea asta e ca apare intr-un ziar de Oltenia. Bai, la Lupeni se saluta cu „servus” si „ciau”, se vorbeste cu „o fost” si „noi merem sa ne dam cu hinta”.

Peste toate astea m-am apucat sa citesc si o carte pe care o pastram de anul trecut pentru vremuri cetoase. Asteptam de la Fratele lui Rousseau ( de Stephane Audeguy, editura Nemira, 2007) sa ma scoata din amortelile mele psihice. Am citit 70 de pagini din capitolul I („Copilaria”) si simt ca mi-au revenit carceii. Sa va povestesc: Jean-Jaques Rousseau, filozoful, iluminatul,revolutionarul, a avut un frate hiperactiv. Pe la 5 anisori „…m-am trezit ca am o erectie. Cucoanele au ras din toata inima. Cu fundul gol , am fugit din bucatarie in camera unde odihnea maica-mea ca sa-i arat triumfator madularul meu care se intarise. Maica-mea […]a avut curajul sa-mi arate ce trebuia sa fac cu virilitatea mea si mi-a dat ajutorul viguros al mainii ei.” Slava Domnului ca a fost prima si ultima oara, mi-am spus, dar nu a durat mult si dupa moartea maica-sii, la 10 ani fratele lui Rousseau il cunoaste pe contele de Saint-Fonds care „se consola uneori cu madulare din ceara lustruite pe care le facea chiar el. Ii dadeam o mana de ajutor din toata inima si era de minune sa constati cat de usor dispareau asemenea obiecte puternice in mobilul posterior, dovada ca Providenta, daca nu o dorea in mod explicit, permitea cel putin aceste jocuri inofensive.” Moare si contele curand, dar nu inainte de a-i face cunostinta cu Denise, o taranca de 16 ani proaspata si trandafirie care l-a calit in meseria de amant, „cea mai dulce dintre servituti”. Tanarul traieste o revelatie:”clitorisul mi-a aparut drept dovada de natagaduit a inexistentei lui Dumnezeu.[…]Sa crezi intr-un zeu cand lumea ne oferea atatea Denise, era infumurarea celor pe care viata ii inzestrase pe nedrept cu un temperament bilios…”. Contele gay ii desfiinteaza sistemul filozofic din trei vorbe: „acel clitoris, din care facusem cheia de bolta a edificiului gandirii mele, acredita teza existentei unui divin arhitect” si tot clitorisul era„o consolare acordata oamenilor, salvati de Domnul nostru Iisus Hristos, si un mijloc de a ne bucura, inainte de Judecata de Apoi, de niste fericiri cu adevarat suprapamantene.” Fratele Rousseau avea 14 ani cand i se relevau aceste mostre de intelepciune ciccioliana. Din cate am inteles, mai are de trait cel putin 75 de ani. Despre experientele de maturitate, in alt post spurcat, dupa ce  daca reusesc sa mai citesc din carte.

Sexul se vinde foarte usor, dar se citeste greoi.

4 responses to “fratele hipersexual al lui rousseau

Lasă un răspuns

