parfum-nota de baza

happy.jpg  Femeile care utilizeaza prea mult parfum sufera de depresie, o boala care afecteaza simtul afectiv, potrivit unui studiu realizat de cercetatorii din Israel, publicat in revista medicala Arthritis and Rheumatism. Cercetatorii au descoperit o asociere intre caderea psihica si scaderea simtului olfactiv. Astfel ca depresivii isi compenseaza perimarea mirosului utilizand cantitati mari de parfum.

Stirea asta mi-a amintit de cea mai volubila tipa pe care am intalnit-o vara trecuta: o  frantuzoaica care a avut binevointa de a ma lua cu masina ei (faceam autostopul) de la Macon la Cluny. Era o studenta plina de voiosie, stapana pe sine care avea ambitia de a fi functionar la Bruxelles. Imi transmitea un aer inexplicabil de entuziasm dublat de o putoare neobisnuita in racoarea oferita de aerul conditionat. Cred ca eram galben la fata, ajunsesem sa imi tin respiratia si sa ma rog sa nu mai faca miscari bruste si sa isi lipeasca bratele de corp.

Multumesc acum cercetatorilor israelieni ca mi-au dezlegat misterul duhorii frantuzoaicei: era fericirea in forma bruta.

           

3 responses to “parfum-nota de baza

Lasă un răspuns

