hard rock cafe

aseara, cand am intrat in Hard Rock Cafe impreuna cu o prietena de serviciu (sic! :))), am fost intampinati de o tipa-hostess cu niste miscari debordante (adica dansa nebuneste). Chelnerul foarte volubil ne-a avertizat (ca ne vedea cam sfiosi) ca asa au primit lectii de la trainerii straini,care sunt aici cu noi, ca sa ii mai destreseze pe romani.

ce pot sa mai spun? ca am uitat ca ma aflu in Bucuresti?

e cam dezolant ca am ajuns sa fiu exaltat de lucurile normale: sa intri intr-un bar si sa fii binedispus de gazde e deja un exces:eu scuip in san de cate ori ies dintr-un local in stare neutra, adica fara sa ma fi enervat.

sper ca entuziasmul angajatilor de la Hard Rock sa nu se subtieze odata cu plecarea trainerilor. si sa invete si altii de la ei.

8 responses to “hard rock cafe

Lasă un răspuns

