pass it on

„Imi plac porcii. Cainii ne considera mai presus de ei. Pisicile ne considera mai prejos de ele. Porcii ne considera egali.” Sir Winson Churchill
fata-cu-porcul.jpg

De cand iau omega 3, sunt foarte happy si ascult in heavy-rotation The Knife Pass it on-priviti videoclipul, e genial :

si chiar si melancoliile sunt mai vesele:

13 responses to “pass it on

  • doinash

    Ahhh, ce m-ai nimerit cu The Knife. 🙂 Rau, rau de tot!

  • ionuca

    Cat e de slabaaaa tanti din videoclip! Am un fel de fobie-de-oameni-foarte-slabi 😀

  • niosra

    unele tanti sunt cateodata nenea 🙂 si asta nu e neaparat rau…

  • raulnecesar

    nu, e magnific. rad de o jumatate de ora…

  • chrysallidis

    :)) ce mai rad. genial!

  • kent8

    @niosra loool!
    @ everyone mie locul ala, florile (de plastic?) si outfit-ul si fetzele catorva oameni imi aduc aminte de romania. anyway, piesa e foarte misto si catchy rau. traiasca nordicii!

  • raul

    cristi, mie decorul imi aminteste de Lupeni City si de cateva revelioane de acolo, inclusiv unul in care toti cei participanti (except me) aveau peste 50 de ani.

  • marius B.

    hehe, fetitza aia din poza e fiica unui cunoscut. Nu stiam ca circula pe net. :-))

  • raulnecesar

    marius, cand ti-am citit prima data commentul pe mail, am crezut ca te referi la fetitza din videoclip :)))

  • Lex

    „tipa” este un travestit faimos in Suedia (tara din care provin fratii de la The Knife) il cheama Rickard Engfors.
    Ideile lor sunt geniale, atat pt videoclipuri cat si pt foto-presa. imi place mult poza cand el e atlet si sora lui antrenoare. lol…
    Melodia e catchy si partea cu dansul e foarte tare…Tipa canta si pt Royksopp in What else is there

    Geniali!

  • cinema victoria

    mai sunt piese interesante cu the knife pe youtube. mie mi-a placut mult una, new york hotel, parca, avea si un clip fain. despre cei doi de la the knife am citit ca nu s-au aratat niciodata la fatza …

  • raul

    dar ce zici de fever ray?

  • cinema victoria

    daca pe mine ma intrebi, ma risc sa plagiez un clasic in viata, asa ca-ti raspund intr-un glas: misto! 🙂
    oricum, am inteles ca e jumatate din the knife. pare sa fie jumatatea buna. 🙂

Lasă un răspuns

