insuportabila usuratate a cizmelor sexyrosii

images.jpg

Acum cateva seri, asteptam trenul spre Bucuresti in gara la Oradea impreuna cu Lavinia si am zarit cele mai kitsch cizme rosii din toata istoria mea vizuala: nu numai ca aveau un rosu dintr-ala murdar, dar erau inscriptionate, in dreptul genunchilor cu auriul SEXY. Efectul a fost cu atat mai socant cu cat cizmele erau incaltate de o doamna respectabila in haina (nu stiu daca ecologica) de blana. Prietena cu care asteptam trenul a dedus, dupa make-up si coafura, ca doamna ar fi o cantareata de muzica populara. Presupusa folclorista era insotita de o colega(sau prietena) cu acelasi stil de frizura inconfundabila: un amestec de semicoc si sarmalute.

Muream de curiozitate sa aflu cum o cheama pe vedeta incaltata atat de strident si am provocat-o pe Lavinia sa ii ceara un autograf. 🙂 Aveam la mine Insuportabila usuratate a fiintei de Milan Kundera si eram dispus sa ii ofer prima pagina a cartii ca aflu identitatea doamnei. Evident ca Lavinia mi-a respins propunerea rapid si nici eu nu am avut tupeu sa-mi indeplinesc visul proxim. Acum imi pare rau. Va trebui sa ma uit la emisiunile alea urlate de Dan Negru ca sa o descopar pe femeia in incaltari sexyrosii.

Cat despre Kundera: Insuportabila usuratate… e al doilea roman al scriitorului ceh pe care-l incep si nu ma simt in stare sa-l continuu. Prima oara a fost cu Nemurirea care mi-a placut mult, insa la un moment dat am avut altceva de facut si cand am reluat lectura mi-am dat seama ca nu mai tineam minte nimic si ar fi trebuit sa recitesc tot. Ceea ce mi s-a parut o pierdere de timp. Cu Insuportabila… am patit aproximativ la fel: am ajuns sa incurc personajele si sa-i prives pe cei doi barbati ca pe niste frati gemeni. E drept ca am si facut pauze mari, dar asa citesc eu. Asa ca voi lasa cartile lui Kundera pentru anii de pensie, cand – daca nu o sa-mi umlu timpul cu prostiile pe care am ezitat sa le fac la tinerete, o sa citesc tot ce ramas din urma. Autoamagire.

6 responses to “insuportabila usuratate a cizmelor sexyrosii

  • blogoflender

    deci nu sunt singurul care consiera ca Kundera trebuie recitit pana la adanci batraneti ca sa-l intelegi 🙂

    ps: acele dive „se cereau” fotografiate (paparazzi in action)

  • Laura

    insuportabila usuratate a fiintei e o carte geniala, acum mi-e dor s-o recitesc
    cat despre cizmele rosii: am vazut si eu „cucoane” in haine de blana si cu pantaloni trei sferturi, de-aia „insuportabili”, incaltate cu cizme rosii, de lac. Cizmele alea aratau mai rau decat cel mai oribil lac de unghii.
    + 2 cucoane la Auchan, asa, de vreo 50 de ani, care s-au indreptat, cu cosul plin de cumparaturi, spre o cafenea. S-au asezat la o masuta si-au ramas cu palariile pe cap, erau palarii imense, o combinatie intre stofa si blana. Si-au comandat ceva cocktail si erau penibile, nu mi-am putut dezlipi privirea de ele cateva minute. Noroc ca nu m-au observat 🙂

  • dragos c

    Citeste Cartea rasului si a uitarii… apoi Gluma. Cred ca sunt cele mai bune

  • raulnecesar

    @ blogoflender: da, poate ca la batranete o sa-i inteleg superioritatea cu care-si trateaza personajele; cat despre paparazzi, sunt un fotograf foarte, foarte prost
    @laura: eu nu o sa uit cucoanele(profesoare) cu care am fost in excursie in Franta si au furat menul de la o cafenea(ca sa arate preturile la neamuri)
    @dragos: multumesc pt recomandare, dar il pastrez pe Kundera pentu timpuri mai inaintate 🙂

  • niosra

    sa le prindem, sa le radem sprancenele si sa le dam drumu’. celor care isi asorteaza cizmele rosii cu gentile le tundem si genele 😉

  • raulnecesar

    la gentile de voiaj de referi, nu? alea marca abibas…cooool

Lasă un răspuns

