dans din nou in metrou

Imi plac oamenii care in timp ce asculta muzica la casti in mijloacele de transport in comun, bat usor darabana pe usi, pe picioare, pe bare, oriunde gasesc un spatiu liber, spre incruntarea celor care nu au de ales si asculta fie trancaneala celorlalti, fie manelele de pe mobilele smecherasilor pentru care castile sunt iesite din trend.

Ok, am mai pomenit de halucinatiile mele din metrou, dar asta e chiar reala. 🙂

Azi ascultam muzica la mp3 cu sonorul la maximum, intr-un vagon semi-ocupat. Pe la refren am zarit-o reflectata in geam pe o fatuca de cartier (avea cercei gigantici tip J Lo si geaca cu gluga cu blanita) care a inceput sa se bataie tot pe loc, pe loc, pe loc, pe ritmul care urla din castile mele.Ha ha ha…pretenara care o insotea i-a tras un cot si i-a murmurat probabil:”termina fata, ce ai.” Efectul a fost pentru mine ucigator de misto, cu atat mai mult cu cat piesa era cantata de Sarah Brightman:

(nu am gasit un clip cu Sarah B. si inca nu m-am prins cum sa postez doar audio)

7 responses to “dans din nou in metrou

  • ionuca

    Aaaaah, cand ascult muzica in RATB si eu am ticuri din astea 😀 Uneori imi vine sa dansez pe bune, da’ ma opresc inainte de a deveni penibila 😀

  • raulnecesar

    „ma uit in jurul meu si, sincer vorbind, nu gasesc nimic de invatat decat de la oameni si de la autori ridicoli. Ei singuri sunt sinceri, ei singuri mi se dezvaluiescfara reticente. Ei singuri sunt vii.” zicea Mr. Mircea Eliade

  • marius B.

    mai tii minte ce-ti spuneam pe masina spre Oradea? Io decat sa-l citesc pe Bucurenciul-super-emo-trendy-cool sau pe d****s, mai bine ma uit la o emisiune cu Becali sau stau de vorba cu un prieten manelist. 🙂 Ok, recunosc, ii citesc si pe ei, ca cica-s masochist.
    Ce-i aia „ridicol” de fapt?

  • raulnecesar

    marius, eu vorbeam de ridicolul a la Dali, nu de firescul maimutelor 🙂

  • marius B.

    aaaaa. Pai pe ala „a la Dali” nu-l inteleg, explicheaza-mi-l.:-) Ai vizionat vreodata emisiunea „d’ale lu’Mitica” de pe TVR1?

  • raulnecesar

    Dali nu poate fi explicat 🙂 stii tu, cand se ducea la petreceri imbracat numai in faina… ma uit la Mitica cand apuc, adica nu prea…

  • marius B.

    da, sau cand alcatuia taxonomia partzurilor. :-))

Lasă un răspuns

