the plate files

Am avut de ceva vreme 2 farfurii verzi, patratoase.

Pe una am folosit-o drept ceas desteptator miercuri dimineata pe la ora 7 si ceva cand am izbit-o accidental de gresie. Daca l-as mai fi avut pe Mitzuc, probabil ca atunci i-ar fi sosit ceasul sa faca un mic infarct (vecina de mai jos sper ca innopta in alte parti sau asculta muzica la casti sau ca se omoara dupa zgomotele intense la rasarit).

In fine, acum vine problema. Daca am avut 2 farfurii si pe una am facut-o tandari, inseamna ca am ramas cu o farfurie: 2-1=1 Dar nu: se pare ca 2-1=0 pentru ca nu mai gasesc cealalta farfurie verde patrata. Ultima oara cand am vazut-o, sambata dimineata,era isotita de niste muschi de porc si ardei capia. Ultima oara cand mi-am amintit de ea a fost sambata seara, cand am vrut sa o impodobesc cu niste profiterol facut de Dr.Oetker (care desi a murit, ramane un bucatar profesionist). Dar ia farfuria de unde nu-i: nici in dulap, nici in aragaz, nici dupa dulap sau aragaz. NICAIERI. E drept ca am baut la pranz vreo doua pahare de sangria, dar asta nu inseamna ca am luat-o razna si m-am jucat cu farfuria de-a aruncatul cu discul pe balcon. Nu am nici scapari de memorie, pot sa povestesc tot ce s-a petrecut in cartea pe care am citi-o cu sangria la cap. Asa ca imi raman cateva variante:

– a venit proprietarul, cand am atipit, si a imprumutat farfuria…dar nu tine: eu nu sunt surd, imi dau seama cand intra cineva in casa iar proprietarul isi permite sa cumpere o fabrica de farfurii

-a venit vecina, dupa ce a escaladat balconul :imposibil, pentru ca toate geamurile erau inchise iar vecina e genul care are farfurii cu motive florale si nu cauta razbunari dintr-astea hollywoodiene, merge direct la administrator sau politie

-am aruncat farfuria la gunoi. Nu, pentru ca gunoiul pe care l-am aruncat ieri a incaput intr-o punga minuscula si avea doar niste coji de portocale.

Misterul imi da cosmaruri. Cand vad bucataria am atacuri de panica. Asa ca ma duc sa infulec un chicken premiere si sa stau departe de X kitchen.

23 responses to “the plate files

  • Roxa

    Mor de ras. =)) Nici eu nu inteleg unde dispar anumite chestii. Unde stai ? Esti cumva aproape de Berceni ? Nu de alta, da` am impresia ca acolo-i triunghiul bermudelor sau ceva. Par example, doamne fereste sa nu mai gasesti ceva in apartamentul Ionucai. Mi-am cautat cel putin o ora telefonul, care era si inchis din cauza bateriei, transpirand, hiperventiland si blestemand. Duminica, inainte sa plec, am constatat ca-mi lipseste si wristband-ul cu Pantera, foarte drag mie… Nu pot sa-nteleg unde dispar lucrurile astea. Singura explicatie este ca da, in Berceni se formeaza, incet dar sigur, o gaura neagra, o trecere spre un univers paralel. Iar wristband-ul meu este acolo ! 😦

    Deci, unde stai ? 😀

  • ionuca

    @ Roxa: =)) Nu speria oamenii! Berceniul e un cartier… uhm… OK. Ce conteaza ca acea crima s-a petrecut relativ vis-a-vis de unde stau, ca a mai ars nush ce cladire si ca a treia zi am vazut 2 masini de jandarmi si una de pompieri in statia de bus de la Piata Sudului? Va spun eu, it’s a peaceful neighbourhood 😀

    @ Raul: yeaaaaak, carne de poooorc!!! Cum poti sa mananci asa ceva? 8-|

  • Roxa

    Era masina de pompieri sau ambulanta pana la urma ? Ca mie mi-a fost cam groaza sa ma mai uit in spate, dupa ce toata ziua am tinut-o cu ‘noah, da` astazi ce se mai intampla ?’. =)) Peaceful indeed… and I`m Paris Hilton. 😆

  • raulnecesar

    @ roxa: am scapat de berceni de jumatate de an; cat timp am stat acolo nu mi s-a intamplat nimic paranormal, doar manele obisnuite , multe manele obisnuite. Acum stau intr-un cartier linistit, plin de pensionari, multi pensionari care asculta seara Cornel Constantiniu. Cartierul se cheama Tineretului.
    ce-i aia wristband?

    @ionuca: da’ ce are carnea de porc’? Ai vazut fimul ala in care Johnny Deep era barbier?

  • chrysallidis

    in frigider ai cautat? desi acolo poposeste cel mai des telecomanda…e un lucru verificat! :))

  • ionuca

    Carnea de porc is evil! 🙂 Ma rog, eu o detest din toata inima 🙂 Este o tanti care uneori ma cheama la ea la masa si de cele mai multe ori imi da carne de porc. Mereu inventez scuze ca sa nu o mananc, iar o data, in timp ce tanti era in alta camera, chiar am pus o bucata de friptura intr-un servetele si apoi in buzunarul de la pantaloni, iar cand s-a intors, i-am spus ca mi-a placut foarte mult friptura :))

    Cred ca da, dar nu imi amintesc mare lucrul din film 8-|

  • raulnecesar

    @ chriysallidis: da, de vreo 10 ori 🙂 nu-i nici acolo
    @ionuca: nu cred ca ai vazut totusi filmul, pt ca nu te lasa atat de indiferenta. Acolo erau niste oameni care mancau placinta din carne de om, deci vezi ca se poate si mai rau

  • ionuca

    Oh well, e posibil sa fi incurcat filmele. Da’ chiar trebuia sa imi spui de el???!!!

  • ionuca

    Btw, ieri seara am observat ca mi-a disparut un polonic :-S There’s something fishy going on…

  • raul

    unde l-ai folosit ultima oara?

  • ionuca

    Pai, aveam 2: unul foarte mic si celalalt foarte mare. Nu prea le-am folosit ca, deh, nu gatesc, da’ am facut si eu supa (nu a iesit prea buna 😦 ) si nu voiam sa iau de 10 ori (am numarat – de atatea ori tre’ sa iau cu policul cel mic ca sa umplu un bol 😀 ), am deschis sertarul si… ala mare nu e de gasit! L-am cautat peste tot prin casa, chiar si in camara, si nu-i! Cred ca mers sa ii tina companie farfuriei tale.

  • Eskimo

    @ionuca, hmmm…mai intai neveste disperate, acum polonicul se duce sa ii tina de urat farfuriei…ceva nu e in regula in blogosfera 😀

  • oana

    @eskimo, domnule diagnostician de blogosfere, pana la urma .. ne spuneti concret ce e in neregula….?
    .. sau ne lasati prada intrebarilor? 😀

  • Eskimo

    @oana, nu ai inteles nimic, dincolo de cuvinte este sufletul 😀

  • oana

    @eskimo, :)))))))))))))))))))))))))))
    am inteles ca ocupatiunea ta mintala, cocosila, e la alte prostii

  • oana

    hmm.. oare o sa ne ierte raul ca facem chat pe blogul lui?
    tac

  • Eskimo

    @oana as fi facut chat pe blogul tau…dar asa facem si noi chat pe unde apucam, ca studentii :)) si nu ma gandesc la prostii…

  • oana

    da. asta pana o sa ne trezim cu frazele aruncate in strada…
    dar nu-i nimic. e soare… primavara .

  • ionuca

    @ Eskimo: blame it on the springtime 😀

  • Eskimo

    @ionuca, la care parte te referi? 😀

  • Roxa

    Raul, esti aporoximativ pe aproape, acolo e noul Bermuda Triangle; daca Ionuca e in Piata lu` Sudu`, tu in Tineretului… asteptam al treilea punct sa putem uni laturile. 😀 Iar wristband-ul e o chestie din material neidentificat, numai buna de pus pe incheietura maini… asa ca jucatorii de tenis, doar ca mai rockareasca nitel cand e vorba de semnele de pe ea. 😉

  • ionuca

    @ Eskimo: la asta: „ceva nu e in regula in blogosfera”

  • raul

    noapte buna, copii! ce-ar fi sa va mutati pe messenger?

Lasă un răspuns

