atb serenity

Mi-am cumparat bilet la ATB pentru sambata viitoare. André Tanneberger (dj-ul de la ATB) a mai mixat prin Bucuresti, insa de fiecare data am amanat sa merg. Am inteles de la pustime ca ATB sunt fumati demult si ca e mai misto sa mergi, de exemplu la Yves Larock. Cah! Imi amintesc ca la un moment dat toata lumea avea piesa asta pe soneria telefonului, inclusiv un furnizor -om in toata firea -care venise in birou cu niste facturi. M-am uitat atat de urat (si neprofi) la el, incat a uitat sa raspunda la telefon si l-a inchis pur si simplu. Sa revin la ATB. Am aranjat sa merg, am facut rost de bilet, nici nu stiu de unde trebuiau cumparate si nici unde se tine concertul. Am aflat ulterior ca nebunia are loc intr-un club destul de glamour si mi-am amintit de ultima oara cand am calcat intr-un astfel de loc. Am rezistat 7 minute pe ceas cu tot cu intratul, gasitul mesei, asezat, schimbat priviri, luat hotarare, ridicat, rezistat cu demnitate in fata incruntarilor amicilor, facut loc printre trupuri transpirate, iesit. (Mers acasa si uitat la Lord of the Rings). Nu-i nimic, mi-am zis, de data asta e un concert, nu un clubbing oarecare. „Da de unde – mi se zice – ATB incep sa cante pe la 2 noapte, pana atunci warm-up cu alti dj”. Fuck! Adica trebuie sa rezist pana la 2 dimineata la niste muzica pe care nu o (mai) inteleg. Bonus coada la garderoba, coada la bere, galagie, lipsa de aer si fitze…Deja am intrat in panica, ma vad acolo plin de nervi, inconjurat de oameni care se distreaza in timp ce eu ma rog sa treaca timpul si sa merg acasa.
Ca sa scap de griji, mi-am vandut biletul. Si chiar daca prefer sa regret lucrurile facute si nu pe cele nefacute, proiectia unui week-end banal imi ofera senzatia plina de serenitate descrisa de ATB aici:
12 responses to “atb serenity

Lasă un răspuns

