pedro vine acasa

volver1.jpg

Dragi gospodine din mediul urban si rural, duminica, 9 martie, la zece seara, dupa Edith Gonzales, va poposi acaaaaasa si Pedro Almodovar cu Volver. Hip, hop uraaaa… va bucurati, dar sa nu credeti ca Pedro e vreun macho latino… Atunci ce dracu’ cauta asta la acasa tv?

Ca sa va faceti idee si cruce si sa scuipati in sani, ia priviti cum ar fi aratat costumul lui Spiderman in viziunea lui Pedro:

dar, liniste, nu va mai agitati! Volver nu e un film despre travestiti tristi sau preoti gay, ci despre femei cu coaie criminale. Abia astept sa-l revad printre promourile cu Piept de tiganca si alte destine fumate.

24 responses to “pedro vine acasa

  • dragos c

    Ce porcarie colajul asta!… Si mie mi-a placut Volver!

  • raul

    preferatul meu e Hable con ella

    cat despre parodie, mie mi se pare geniala ideea de a compara costumul lui spiderman cu costumele din filmele lui almodovar

  • bogdan kilkus

    Iar sambata vine impreuna cu El Pais, Todo sobre mi madre plus o biografie a lui Almodovar. Dar asta numai „acasa”, in Spania. Oricum, chiar e o stire…

  • bogdan kilkus

    fara discutie …vin. scuze

  • raulnecesar

    salut, bogdan! m-ai lasat fara cuvinte 🙂

  • niosra

    sunt absolut convinsa ca almodovar prinde si pe acasa tv 🙂 e pentru toate nivelurile. sa nu uitam ca povestea e undeva la mijloc intre stirile criminale de la ora cinci (penelope muşamalizeaza crima fiicei ei impotriva tatalui care a vrut sa o violeze si ascunde cadavrul in frigiderul din restaurantul unui vecin 🙂 pfiu! ) si sezationalul tip otv. fantoma personajului lui carmen maura de ce ar fi diferita de fantoma catalina?

    am auzit de niste tipi gen acasa tv care s-au dus la faust-ul lui purcarete in sibiu si s-au cacat pe ei. asa ca daca e bine facut, pricepe toti. almodovar moare oricum de placere la ideea ca il urmaresc gospodinele 🙂

  • bogdan kilkus

    si eu cred ca o sa prinda. dar sa nu uitam ca tatal nu era, de fapt, tatal bun, in plus ramasese si fara serviciu, bea multa bere, se uita la fotbal si era si cam obsedatel…si vantul, si curatarea mormintelor, si priveghiul, si povestea de succes a restaurantului… Totusi, dupa o scurta pauza vor urma Povestirile de acasa…

  • haibidu

    Atunci ce dracu’ cauta asta la acasa tv?

    ei cum ce cauta? ai uitat ca mujeres din romania vorbesc limba lui almodovar? cred ca o sa-l dea fara subtitrare.si mai cred ca penelopa va devini noua meg ryan a filmelor de duminica seara. 🙂

    si preferatul meu e tot hable con ella. dar inca nu am vazut „mujeres al borde de un ataque de nervios”.

  • Eskimo

    Hai ca m-am enervat acum.
    Care e faza ca Volver e la Acasa Tv, nu inteleg.
    Ce deranjeaza?
    Ca filmul lui Almodovar e difuzat la TV?!
    Ca e difuzat la ACASA TV ?!
    Sa mor daca va inteleg.
    Pot sa cataloghez atitudinea voastra drept snoaba…Sa inteleg ca daca „gospodinele”, cum le spuneti voi, vor vedea VOLVER atunci ar fi o rusine pentru noi ceilalti care am vazut filmul….hai sa fim seriosi. Sa nu imi spuneti mie ca daca OTV ar difuza La Mala Education nu ati reactiona la fel sau nu o sa va uitati la el.

    @niosra- „tipi gen acasa tv” ?! defineste . Din cate stiu eu ACASA TV are alt target….
    @haibidu- „cred ca o sa-l dea fara subtitrare” ma tem ca nu-l vei intelege tu….Deci gospodinele au un plus.

    Nu imi vine sa cred….

  • raul

    @haibidu: mi-a placut mujeres…nu mai tin minte care era exact povestea,(poate doar coafurile) dar m-am distrat.

    @eskimo: 🙂 tu vorbesti de snobism? care nu ai nu ai introdus acasatv in programele de pe tv?

  • Eskimo

    @raul eu am uitat pur si simplu de el dar duminica voi da un search si ma voi uita la Volver;cel putin nu am sa ma uit la el pe furiş ca nah…e la acasa…

  • Roxa

    Adica eu, daca prind vreun serial in portugheza si poposesc sa ma delectez cu minunatele lui inflexiuni lingvistice, sunt neaparat o gospodina telenovelista ? Cat despre chestia cu tiganii… m-am uitat la juma` de episod din serialu` ala… cum s-o fi numind, si am ramas surprinsa de cat de bine s-au documentat oamenii aia inainte sa „zugraveasca” modul lor de viata. Am aflat o gramada de chestii noi si sincer, daca as avea timp, m-as uita la cvasi-telenovela aia romaneasca doar pentru asta. Acum o sa vi se para curios ca, nu-i asa, de ce-as vrea eu sa aflu tocmai de tigani… si uite asa viata intreaga e o insiruire de idei preconcepute si snobisme. 😆

  • haibidu

    @eskimo. nu stiu ce era de enervat [mai ales pe mine :D]. sau nu e voie sa facem misto de faptul ca volver e la acasa tv? trebuie sa privim asta ca pe o mare oportunitate culturala?

  • bogdan kilkus

    eu cred ca atmosfera discutiei era mai degraba vesela, deloc snoaba. Putem sa ne gandim si altfel – in Spania, daca nu ai Digital plus – pay tv -nu poti vedea Volver la tv – fireste, pentru moment. Asa ca suntem privilegiati. Iar daca tin bine minte, Mujeres…a fost difuzat cu un an si ceva in urma pe National tv, iar pe TVR Cultural a fost Hable…cu mai multi ani in urma. Acum este randul altui program de televiziune…

  • oana

    =)) ce scandal……
    ce ma amuz…
    eskimo… nu te enerva .. risti vreo migrena … stii tu, d’aia de care au gospodinele care se uita pe acasa tv 😀
    (na ca l-am provocat)

  • oana

    … simt ca in curand imi sare la beregata.
    pana la urma .. ma lamuriti? suntem pro sau contra lui volver pe acasa tv?
    ca sa stiu si eu pe cine si daca sa injur.

  • raul

    eu va doresc tuturor vizionare placuta si sarbatori fericite

  • oana

    Jos Iliescu!

  • Laura

    Volver e slabut…
    in schimb, unul „tare”: Carne tremula, foarte misto

  • raul

    @Laura: am revazut Volver si parca mi-a placut mai mult a doua oara 🙂
    mi-a placut si Carne tremula, insa nu mai tin minte mare lucru, cred ca o sa il revad zilele astea

  • scriitorindevenire

    si mie imi place Pedro… dar Volver mi s-a parut slab si plin de inadvertente…l-am vazut mai demult … nu stiu daca imi aduc aminte exact…. au fost niste chestii chiar penibile… de pilda crucile cu initiale scrijelite cu briceagul pe copacul la baza caruia erau ingropate doua cadavre…. hello! daca un politist trecea pe acolo ce ar fi zis ca sunt alea? gravuri naive crestine pe copaci?! Cat de idiot tre sa fii ca sa marchezi atat de tipator locul unde te descotorosesti de cea mai incriminatoare dovada a crimei comise?!

    Cel mai mult imi plac Talk to her si Todo sobre…. A mai indicat cineva primul film.

  • raulnecesar

    @scriitorindevenire:..”Cat de idiot tre sa fii ca sa marchezi atat de tipator locul unde te descotorosesti de cea mai incriminatoare dovada a crimei comise?!”
    raspuns: un simplu idiot sentimental 🙂

  • scriitor-in-devenire

    cand e vorba de libertatea ta si a copilului tau, lasi deoparte orice sentimentalisme! Pedro a castigat pentru ca a mers in toate productiile lui puternic pe sentimental dar si pe realism. In Volver balanta s-a inclinat neinspirat in favoarea sentimentalismului. Asa cu titlu de poveste de adormit copiii putem sa inghitim si asta… dar mie mi-a sunat ca un acord disonant. Fara chestii d-astea trase de par Pedro suna extrem de bine. Dar aici, in Volver, a zbarcit-o.

Lasă un răspuns

