viena=clarissa

clarissa.jpg

Dimineata este momentul preferat la zilei: liniste, ceai verde si mai ales o tabla goala pe care inca nu am inscriptionat nimic. Totul mi-e clar, stiu ce trebuie facut, nu am nici un fel de dubiu, nici un fel de bariera, trebuie doar sa aleg dintre multele posibilitati care mi se vor oferi.

Iulia mi-a sugerat sa povestesc despre un oras ca o femeie. Am stiu din prima ca vorbi despre Viena si am asteptat momentul potrivit, care nu putea sa fie decat intr-o dimineata. Azi dimineata, in timp ce ma plimbam in piata printre ridichi, salate si cartofi, m-am gandit la Viena si am stiut brusc cine e: Clarissa „Dalloway” Vaughn. De ce ea?

Am facut cunostinta cu Viena la prima ora dintr-o zi de sambata. A doua oara cand am reintalnit-o a fost in acelasi moment perfect al zilei. Mirosea a vanilie, era caldut si liniste. M-am asezat la o terasa, vizavi de libraria care asteptam sa se deschida. Chelnerita care ne servea era teapana si mandra. Cand un prieten i-a cerut un foc „do you have a fire„, ea ne-a zis „the only fire I’ve got is in my heart”. She made my day. Si a fost doar inceputul…

Datorita acestor momente Viena este Clarissa:

Luciat, Lavinia si 2nash , mi-ar placea sa stiu cum este un orasul vostru ca o femeie.

20 responses to “viena=clarissa

Lasă un răspuns

