for the love of books: 30% off

70-de-ani-de-singuratate1.jpg21-muschetari2.jpg13888-orwell3.jpg

4 responses to “for the love of books: 30% off

  • Roxa

    Acum vorbesc live cu Ionuca la telefon si ne-am apucat sa calculam discountu` ala nenorocit. La mine e defect profesional, da` pe asta ce-o apucat-o ? :)))))) Totusi, au cam nimerit-o aia, dupa calculele noastre (una portocalie, alta blonda). 😀

  • haibidu

    imi plac oamenii destepti. 🙂

  • ametzitul

    daca mushchetarii shi 1984 mi-au placut (in etape diferite ale vietzii), un veac de singuratate m-a cam plictisit. nu shtiu cum d-a luat premiul nobel cu ea… da’ de gustibus nu se discuta 🙂

  • raulnecesar

    @ roxa: las’ ca portocaliul trece repede 🙂
    @haibidu: da, si mie. si daca sunt si implicati si pasionati…
    @ametzitul: cred ca o sa-ti placa si un veac de singuratate intr-o viitoare etapa 🙂 Eu nu am gasit pana acum ceva care sa-l egaleze…

Lasă un răspuns

