leapsa: winampul ca oracol

Marius m-a lovit cu o leapsa chinuitoare, ca sa-l citez. Instructiunile ar fi astea:
1. Pune Winamp-ul pe shuffle.
2. Apasă forward pentru fiecare întrebare(le gasesti la mine pe blog)
3. Foloseşte titlul melodiei pentru răspuns, chiar dacă nu are sens. NU TRIŞA!
4. Scrie cu bold întrebările şi răspunsurile, apoi comentează modul în care răspunsul se potriveşte cu întrebarea.
5. Dă-l mai departe la 5 persoane.

Suna a leaspa-oracol. Prin urmare destinul ar trebui sa-mi fie relevat de winamp. Ca sa-mi fie sensul mai clar si mai putin interpretabil am ales doar piese romanesti , din folderul „slagare”. Cand eram mic si aveam colectia de discuri de vinil, numerotam placile, si piesele de pe placi (destul de complicat) apoi faceam o tragere de sorti si imi alcatuiam un playlist. Am stricat o multime de ace de pick-up cu tot frecusul placilor, dar eram tare fericit cand nimeream piese care-mi placeau.

Acum am dat un simplu shuffle, am ascultat aproape toate piesele, aproape integral si voila:

1. Cum ma simt?

Aura Urziceanu – Aproape liniste

2. O să ajung departe în viaţă?
Mihaela Runceanu – A doua zi(ne luam ades adio)

3. Cum mă văd prietenii?
Anda Calugareanu – O portocala

4. Mă voi căsători vreodată?
Corina Chiriac – Valurile Dunarii

5. Care e povestea vieţii mele?
Mihai Constantinescu – Sus in deal

6. Cum era în liceu?
Doina si Ion Teodorovici – Eminescu

7. Cum pot avansa în viaţă?
Mirabela Dauer si Dan Spataru – Magistrala albastra

8. Care e cel mai fain lucru la prietenii tăi?
Oana Sarbu – Daca te-am mintit

9. Ce se preconizează pentru weekend?
Ducu Berti – M-am indragostit

10. Ce cântec te descrie cel mai bine?
Mihaela Runceanu – Sa fim copii

11. Cum îmi merge în viaţă?
Aura Urziceanu – Vreau sa vii in viata mea

12. Ce melodie îmi vor cânta la înmormântare?
Compact – Ma voi intoarce

13. Cum mă vede restul lumii?
Oana Sarbu – Te iubeam
14. Voi avea o viaţă fericită?
Gabriel Dorobantu – Niciodata

15. Ce cred prietenii cu adevărat despre tine?
Margareta Paslaru – Cum e oare
16. Sunt persoane care mă doresc în secret?
Loredana Groza – Buna seara, iubite

17. Cum să mă fericesc singur?
Aurelian Andreescu si Aura Urziceanu – Septembrie

18. Ce ar trebui să faci cu viaţa ta?
Florin Bogardo – Sa nu uitam trandafirii

Stiu ca trebuie sa dau leapsa mai departe la 5 nominalizati, dar pentru ca nu vreau sa  chinui pe nimeni, o dau doar celor care cred ca se regasesc intr-una din piesele de mai sus. Fiti sinceri cu voi insiva, dati un shuffle si faceti-l public. 🙂

12 responses to “leapsa: winampul ca oracol

  • raulnecesar

    la 18, „ce ar trebui sa faci cu viata ta” am gasit si un videoclip:

  • Livia

    maama mai asculta cineva asa ceva! io ascult piese d-astea in masina. 🙂

  • raulnecesar

    incearca si la birou 🙂

  • Silly little things « There was another life that I might have had, but I am having this one

    […] to be more precise. The first is this leapsa I’ve seen going around, most recently here and here. It’s good, clean, 6th grade fun The idea is to put your Winamp on shuffle and answer a […]

  • Madalina

    Muahahahaha!
    „12. Ce melodie îmi vor cânta la înmormântare?
    Compact – Ma voi intoarce”

    Trebuie sa incerc si eu asta, promit ca postez rezultatele! xD

  • raulnecesar

    am fost acuzat de blat cu acest post pentru ca prea s-au potrivit piesele; jur ca asa a vrut destinul
    astept rezultatul tau, e un inceput bun pt un blog 🙂

  • Madalina

    Bun, zis si facut, uite rezultatele mele: (unele m-au amuzat, altele m-au pus pe ganduri)

    1.Cum ma simt?
    The Sound of GoodBye – Armin Van Buuren&Perpetuous Dreamer

    2.O sa ajung departe in viata?
    Queremos Paz-Gotan Project

    3.Cum ma vad prietenii?
    Summernight City-Therion

    4.Ma voi casatori vreodata?
    The Message-Mike Gainfield

    5.Care e povestea vietii mele?
    Silence-Delerium

    6.Cum era in liceu?
    Ancient History-DJ Tiesto

    7.Cum pot avansa in viata?
    The Walking Run-Liv Kristine&Welten Brand

    8.Care e cel mai fain lucru la prietenii tai?
    Drifting-Enya

    9.Ce se preconizeaza pentru weekend?
    Hit the Floor-Linkin Park

    10.Ce cantec te descrie cel mai bine?
    Mucho Mambo-Shaft

    11.Cum imi merge in viata?
    Just Around the Hill-Sash!&Tina Cousins

    12.Ce melodie imi vor canta la inmormantare?
    Arabian Beats (LOL?!?)

    13.Cum ma vede restul lumii?
    Black Fairy-Therion

    14.Voi avea o viata fericita?
    Nobody’s listening-Linkin Park

    15.Ce cred prietenii cu adevarat despre mine?
    Braveheart-Enya&Enigma

    16.Sunt persoane care ma doresc in secret?
    I Feel You-Schiller

    17.Cum sa ma fericesc singura?
    Push the Limits-Enigma

    18.Ce ar trebui sa faci cu viata ta?
    No Ordinary Love-Sade

  • alexandra

    bine
    da
    bine
    da
    buna
    nu stiu
    bine
    ochi
    bine
    nu stiu
    frumosa
    nici una
    nu stiu
    nu stiu
    nu stiu
    da
    nu stiu
    nu stiu

Lasă un răspuns

