lars si bianca

Lars and the real girl este o comedydrama simpatica, de duminica dupa-amiaza, care ii are in centru pe Lars, un tanar retras si sociofob, si pe Bianca, o papusa din latex care, desi e fabricata exclusiv pentru sex, ii ofera acestuia confort si afectiune.

Cu ajutorul familiei, papusa Bianca este integrata in comunitate iar Lars devine, intr-un final, barbatul care isi dorea sa fie:

13 responses to “lars si bianca

  • ionuca

    Yeeeaaaak, ce mustacioara are tipu’!!! 😀

  • Roxa

    Oh, Ionuca ! *rolls eyes* :))))

    Must watch. 😀

  • ionuca

    @ Roxa: poti sa-l iei de la mine. E chiar misto, daca faci abstractie de mustacioara aia 😀

  • raul

    fetelor, nu ma asteptam la atata superficialitate: cum puteti judeca un flacau dupa mustata? 😛

  • ionuca

    HA! Puteam sa jur ca o sa spui ca sunt superficiala! :)) Damn, trebuia sa pariez pe asta 😀

    It’s all about looks, baby! Ma rog, la inceput, ca prima impresie. Ca apoi…

    In orice caz, commentul tau made my day 😀

  • Jo

    Vreau sa zic ca dupa ce am citit postul asta aseara am tras filmul si l-am vazut. Il aveam pe lista de mai mult timp, dar am tot amanat. Vai, cat mi-a placut! Ryan Gosling este unul dintre preferatii mei, l-am vazut si in The United States of Leland si in Half Nelson si cred ca este unul dintre cei mai talentati/spooky actori.

    Si e la fel de sexy si cu mustata si cu puloverul gaurit. Mustata is the new black.

  • Roxa

    Pai ma, io ce-am vrut a zice cand mi-am rotit privirile la Ionuca ? Asa ca nu fetelor ! Eu tin cu mustata aici ! Actually nici mie nu-mi place, dar nici nu ma dezgusta. :))

  • raul

    lol, am ceva „new black” pentru voi:

    http://czorzini.com/2008/03/27/luzari-cu-pisica/

    :))))))

  • ionuca

    Nu se poate!!!! Si cu mustata si sandale + ciorapi?! Shoot me NOW, please!!!

    @ Jo: Ia-l! De fapt, ia-i pe toti! 😀

  • Roxa

    Oare numa` mie mi se rupe de cum arata si se-mbraca oamenii :))) You make me feel bad. 😦

  • Roxa

    Aia era o intrebare, da` mnoah, ma scuzati, n-am dormit de 33 de ore. =))

  • Jo

    Dar m-ati inteles gresit. 😀 Nu oricine e sexi cu mustata si pulover gaurit!!! Ryan e. Si cred ca un mustacios bestial e si Brandon Flowers, solistul de la The Killers.

    Burt Lancaster nu e genul meu :D.

    Baietii cu pisica sunt mortali, btw. Mi-ar placea asa niste vecini. Ah, si daca siteul ala posteaza poze cu oameni in sandale-si-sosete, nu pun si oameni in flipflops-si-sosete? 😀

  • raul

    nu stiu care-i site-ul respectiv… vad ca e tinut secret 🙂

Lasă un răspuns

