draga Lory,

manual.jpgtraiesc.jpg

Draga fata Lory,

Imi pare rau, fata de ce ti s-a intamplat, cand am auzit m-a luat imediat cu lesin si nu mi-am revenit nici dupa ce am baut un red-bull fara zahar cu lamaie, fata. Eram la o pauza de shopping la starbucks, fata, cand m-a sunat Geta si de shoc mi-am scapat mobilul in caramel macchiato, de aceea nu am putut sa te mai sun, sa vad cum te simti. Dar cum ai reusit sa-ti luxezi glezna, fata? Ce pantofi purtai? Sper ca nu erau din Unirea, sa nu zici ca nu ti-am zis io: „ti-am zis io”. Ma stii doar pe mine si simturile mele de shopaholic. Daca nu e Milano, poti inlocui cu Plaza, dar niciodata mai jos. Helooooo!!! Pe ignorantii astia din faculta ii mai poti pacali, dar pe tine (si pe mine, fata) niciodata :vezi unde ajungi. Calci aiurea si ghipsul nu prea se asorteaza cu nimic, oare daca il vopsim cu hena, sa-i dam un contrast? Ce zici, fata? E si eco, si chic, fata.

Fata, am vrut sa-ti fac o surpriza. Mai stii duminica aceea, cand ne-am trezit dupa noaptea in Kristal si ne-am uitat la emisiunea lu’ Raduleasca unde se vorbea de cartea tipei aleia cu stil, Dana Budeanu? Cand dupa emisiune, ai aruncat jumate din dulap si mureai de rusine ca ai putut fi atat de ignoranta, fata. Fata, am vrut sa-ti cumpar cartea din mall, dar din cauza socului am uitat si am plecat si fara sa-mi cumpar scrub, fata, iti dai seama, imbatranesc. Mi-am amintit de carte pe Calea Victoriei, cand am vazut trecut pe langa o biblioteca. Sa vezi ce loc, fata…mi-e rau. Cand am intrat, tipul care era la casa purta un tricou dintr-ala care se da la promotii, asa am crezut initial, ca e de la Nokia, imi si inchipuiam ce telefon nashparliu si-o fi cumparat si i-au dat si o zdreanta aia. Fata, era si mai rau: era un tricou fake, scria in loc de Nokia – Noika, ca in loc de Adidas – Abibas. Mi s-a facut rau. Cand am vazut, am cautat alt vanzator, sa-l intreb de Manualul de stil. M-am dus la o fata, fata, care nu si-a stilizat in viata ei sprancenele, in fine, am intrebat-o daca are manualul de stil. Acritura mi-a zis ca s-a epuizat cartea, sa vezi cum se uita la bag-ul meu, fata, cred ca murea de ciuda. Am intrebat-o daca mai este vreo biblioteca prin zona si, fata a inceput sa rada ca o cretina. M-a trimis la o librarie, „din fundul curtii”, ce esti vaca, imi venea sa-i zic, taranca dracu’, dar aveam nevoie de ea, fata, asa ca i-am cerut sa-mi dea alta carte, i-am zis sa-mi ofere altceva, ceva fancy, fata. Mi-a aratat „Traiesc, deci ma abtin” , i-am zis ca e suflata, la naiba, s-a citit iarna trecuta. Vanzatorii astia nu stiu nimic, tot noi sa-i invatam, fata. Am ales repede un Coelho, fata si am iesit repede ca nu mai suportam muzica aia de inmormantare din magazin.

Sper sa-ti placa, ai timp sa-l citesti in trei saptamani, si dupa ce ti se reface piciorul, fata, promit sa merg cu tine la tae bo, ca vine vara, fata si ne asteapta maieurile alea, la naiba.

A! Ai auzit cumva de „Pamuk”?. Am citit, fata, la Romana un anunt, cica „Mihaela Radulescu vine la Pamuk”. Trebuie sa mergem si noi, dar sa aflu unde e? O fi mai tare ca la Bamboo?

Hug!

30 responses to “draga Lory,

  • dana

    Helooooo, milano? vezi’ti fata draga de treaba, it’s so last year! cand merg eu la Barcelona…
    :))
    dragut!

  • ionuca

    Ce-i cu a doua poza? :-??

  • Iulia

    Ginutzule,

    Stai linistita ca am pus swarovschi pe ghips si arata super trendy. Si mi-am pus multe, nu doar unu’ cum are geta pe dinte. ha!
    Cu cartea e ok. Cancan apare zilnic si deci am ce sa citesc, fara sa ma aglomerez.
    Ma gandeam ca daca tot stau zilele asta in casa, sa imi pun si niste extensii, ca ma plictisesc, asa poate mai vin fetele de la salon.
    Te pup, Lory.

    PS: daca treci pe la mine, cumpara-mi pls din plaza un snuruletz din-ala cu margele si ursuleti pentru mobil, ca l-am pierdut pe ala cu Loredana, ala auriu. Atunci, in Poiana, cand m-a calcat ala cu skiurile pe cizmele mele din lac. hai ca iar m-am enervat si nu face bine la picior. pups and hugs.

  • ginutzu

    @ dana : bine, fata, era un test de vigilenta. Vii cu noi la Pamuk?

    @ ionuca: fata, se vede ca esti out, ca nu umbli prin biblioteci. Uite aici: http://doctorbilic.com/

    @lory: da, fata, ce idiot, la naiba. Iti iau snur si poate-mi pun si eu extensii, ca mi-a mai crescut codita la spate. Auzi, cine e Razvan Exarhu, ca am citit pe un zid ca vine si el la Pamuk. Ce masina conduce?

  • kentzero

    @ raul the ultimate

    excelent. cred ca orice comentariu este de prisos. si la un moment dat aveam impresia ca citesc printurile de la redactie 🙂

    lol

    excelent!

  • dragos c

    Sa inteleg ca ar trebui sa ma orientez catre fete ceva mai batrane…

  • ionuca

    Yeak! Mai bine nu intrebam! :))

  • oana

    loooooool.. fata

  • Jo

    HAHAHAHA.

    Aia cu biblioteca e pe bune. Eram in Diverta (la Plaza :D) si unul din spatele meu vorbea la telefon, dadea indicatii cuiva: „Sunt la biblioteca. La bi-bli-o-te-ca! La subsool! Nu stiu cum se cheama. E biblioteca. Langa Media Galaxy”. Ala de la celalalt capat era greu de cap, dar cred ca s-a prins pana la urma, ca l-am auzit pe asta – parea gen student la teologie, nu bambuist – „Ma rog, librarie, biblioteca, cum i-o zice….”

    Respect, Raul! Sa inteleg ca ne vedem la Pamuk? Pe la ce ora?

  • raul

    @ jo: una din fazele absurde pe care le-am trait ca librar: intrau oameni in librarie si intrebau „stiti vreo librarie prin zona?” (dupa clarificari, realizam ca ei cautau o papetarie).
    Nu stiu daca vin la Pamuk, inca nu l-am citit 🙂

  • niosra

    ce misto ca ai fost librar! sounds nice. sunt unele cuvinte carora pe cand eram mica le-am dat niste reprezentari total lipsite de sens si cenzura. librar e unul dintre. eu cand spun librar imi vine in minte un tip cu sapca de velura :)). cand spun scoala ma gandesc la o bila de bowling – hai ca fac un post pe tema asta, librarule! 🙂

  • Hugo de Campos

    Phata sa iti povestesc, am fost sa-mi cumpar niste goodies, la naiba, si am vazut ca si Emil Hurezeanu vine la Pamuk. Mi-a spus mie cineva, pisi, ca el va fi in warm up. Deci va fi bahaos…si phata vine la Ateneu Mall acolo unde a fost filmat videoclipul ala uncool. Fetelor trebuie sa fim fashion deci facem un shopping la Milano. Vai sunt asa de excitata…de emotie. Bamboo Bye Bye, Welcome Pamuk!

  • Hugo de Campos

    @dragos c – Poate ca ai putea sa te orientezi catre niste baieti proaspeti

  • raulnecesar

    @ niosra : da, a fost misto…si mai este din cand in cand 🙂
    Am avut la un moment dat o sapca in carouri (unica, luata dintr-un second), dar mi-au furat-o nenorocitii in Vama, cand au taiat cortul in care dormeam. Cat am suferit dupa sapca aia…

    @ hugo de campos: nu te cunosc,fata; esti cumva mircea zara sub pseudonim? 🙂

  • kentzero

    looool
    this is the most funny post i have ever read on a blog.
    :))

    iar „pisi” suna bestial.
    looool

    din cauza voastra am sa rad de fiecare data cand cineva va crede ca pamuk e un must-have si il va cumpara. pamuk – pe care nici eu nu l-am citit 😀 dar cred ca-l prefer pe palahniuk 😀 de el se stie daca vine cumva „la capitala”? fetelor, baietilor, astept un raspuns!

  • doinash

    Fata io n-am ajuns in Pamuk dar l-am auzit pe cretinu’ tocilar de vecina-miu, care mestereste toata ziua la motor in fata blocului (tre’ sa ma mut, nu mai suport cutia asta de chibrituri, neaparat tre’ sa gasesc un expat cu vila in Pipera – ce cartier, ce oameni, mega-extra!) ca povestea cu gagica-sa (si aia o inchipuita care isi impleteste parul ca fetitzele de 5 ani) de un loc super care nu-i asa nou da’ nici vechi nu e, si e foarte la moda printre intelectuali unde cica la deschidere a fost chiar patronul, fata, peruan, da’ dupa nume ii cam japonez, unu’ Lio Sa ! Sa mor de nu suna exotic. Mergem sambata acolo, dupa ce vedem un film trendy in Plaza ?

    O prietena de-a lu’ vara-mea cica isi da doctoratul in Lio Sa asta, desi nu inteleg cum poti sa devii doctor cu studii de prin clubburi. Nu-mi vine sa cred unde a ajuns scoala in ziua de azi, pe vremea noastra se invata, nu gluma si doctorii faceau medicina, nu examene din astea fitzoasa, doctorate, auzi!?!?!?. Ar trebui sa mai facem si noi un master in clubbing, ce ma-sa, suntem mai prejos decat aia cu Lio Sa al ei? Bei, te distrezi devii doctoroasa, pai cum vine asta? Imi aduce aminte de postul ala de primar general. Pai ori e primar, ori e general. Io nu ma dau pe mana la doctorii astia care fac scoala in cluburi gen Lio Sa, ce pizda masii, doar le dau o gramada de bani.
    La ce clinica privata or lucra, cine-i mai angajeaza si pe astia?

  • kentzero

    @ dana – ai o poza „fu*ere” (autocenzurat, nu stim ce filtre are raul la comenturi, iar eu vreau sa comentez in seara asta:). sper ca nu ma insel in privinta identitatii celei din fotografie. daca da, scuzele mele. daca nu, toata stima, stimata doamna iri!

    looooool

  • Hugo de Campos

    @raul, phata esti proasta?! cum adica nu ma cunosti? Nu citesti presa? Oare vine si Poponet la Pamuk? Dar pisi, shtii la ce ma gandeam daca Pamuk ne trage tzeapa phata? Stii atunci,in vara, cand la biblioteca de pe Victoriei scria mare ca vine Harry Potter si l-am asteptat toata noaptea, ca proasta, phata,si nu au venit decat niste amarate de carti, phata…
    @kentzero pisi esti varza, palahniuk este totally unfashion, am auzit eu ca nu mai mixeaza cu mixa pe vremuri….plus ca e si cu o pupaza nasparlie care ii toaca banii …

  • kentzero

    @hugo
    pupăză sau pupăz? 😀

  • Hugo de Campos

    @kentzero, papushica stiu cu cine e …tocmai de aia am si zis… noi doua ne stim?

  • kentzero

    =))
    loooooooooooool
    daca esti fumator, exista sanse.
    daca nu, sansele sunt mai „grase”.

  • Hugo de Campos

    @kentzero…phata hai ca am transformat blogul asta in chat si sunt convins ca se va supara phata…nu vrei pisi sa imi dai ID-ul tau de mess, un numar de telefon sau de ce nu sa ne vedem la un juice de portocale, sau o apa plata cu lemon? Ce zici pisi? Mrrrr….

  • raulnecesar

    cred ca am sa inchid comentariile la postul asta
    :)))))))))

  • kentzero

    @raul cred ca ar fi cel putin decent sa inchizi comentariile 🙂
    @ hugo: unde, in platza?

    :))

  • dana

    @kentzero : cine’i doamna iri? :))

    @ginutzu : ce tru esti mai fata :))

  • tu cine esti, fata? « raulnecesar

    […] Am cam zapat in seara asta si foarte rau am facut. Pe Antena2, agentul VIP (domnul acela care este politicos cu oricine si pune intrebari foarte interesante la care raspunde chiar el) a avut-o invitata pe doamna din imagine -” Corina, ieri Marylin, azi mamica”. Who the %^&% is she? Femeia de serviciu de la antena? Si cine o imbraca? Dana Budeanu, fata? […]

  • 1 an « raulnecesar

    […] meu preferat este unul atipic, desi face referire la doua best-seller-uri: Draga Lory . Daca m-ar intreba o ziarista glossie care ar fi planurile mele pentru viitor, i-as raspunde cu […]

  • Flu

    mult prea tare =))

  • cara mitru

    fata, dar ce zici se sextingul lui lory – adevarata lory?

Lasă un răspuns

