8

Am luat leapsa de la Jo, si iata 8 chestii despre mine, aproximativ:

1.Ma enerveaza la culme campania asta cu Pamuk. O groaza de vip-uri cunoscute sau anonime sunt anuntate ca vin la Pamuk iar cititorii nobelizatului se presupune ca ar trebui sa le urmeze, ca oile care behaie dupa mondenitati. Nici daca as fi fan Pamuk, nu m-as duce, imi place eclectismul, dar asta e prea fortat. Oricum, e de ajuns ca merge Bucurenci, nu mai este nevoie de alt public, si-au garantat agitatia.

2.Aseara m-am uitat la Tila Tequila pe MTV. O gasca de baieti si fete care se chinuie sa o cucereasca pe bisexuala Tila Tequila care-si cauta, sarmana, jumatatea. Nu am vazut demult un reality-show atat de obscen, am ramas hipnotizat. La sfarsit s-au si batut; evident astept si episodul urmator.

3.Cel mai des cuvant cu care s-a ajuns la mine pe blog este „orgii”, datorita unui post penibil, pe care o sa-l sterg. Cele mai fetish-iste cautari:

-loredana groza goala

-varsta oanei sarbu

-sex cu gravide

-frizuri luminita anghel

-dormitul fara lenjerie intima

-cu ce asortez cizmele rosii

-cum sa-l incalt cu cizmele

-asortez cizme aurii

-filme pocaiti

4.Imi place sa merg la cinema, sa ma uit si la reclame si la trailere. Dupa ce incepe filmul, nu vreau sa fiu deranjat si simt nevoia sa confisc toate pungile de chipsuri si popcorn si sa strig „liniste” sau „mergeti la fast-food, nesatuilor, aici e cinematograf”. Odata am fost la Studio cu o cunostinta care si-a deschis punga de chipsuri aruncand-o in aer si pocnind-o lateral: punga a bubuit, tot randul a tresarit, continutul s-a revarsat in toate partile si era cat pe ce sa fim caftiti.

5.Cunostinta de la nr 4 imi era gazda si era foarte misto. Am mai stat in gazda la un batran de vreo 80 de ani, vaduv, care avea o iubita oficiala (o cucoana care semana cu Elena Ceausescu) si o amanta secreta, de aceeasi varsta, cu care l-am surprins odata: se alergau despuiati prin casa.

6.In primul an de facultate am stat la alta gazda si am uitat in priza un incalzitor. A luat foc o masa din lemn si partial, un covor. Am avut noroc cu vecinii care au vazut flacarile si au sarit cu galetile pline cu apa.

7.La Oradea ma simt mereu ca acasa; in schimb la Timisoara m-am simtit, mai mereu, ca la gazda. 🙂

8.Cand eram prin clasa a IV-a am mancat ciuperci culese din padure. Erau de fapt „bureti bolunzi”(in urmatorii zece ani nu am mai gustat nici un fel de ciuperci). Tot in vremurile alea mancam jir din padure si alune salbatice. Ghinde nu am incercat niciodata:

10 responses to “8

  • Korova

    „se alergau despuiati prin casa.”
    hahaha, thanks, am si vizualizat:)
    Si totusi, ma gandesc, ce poti sa spui cand vii acasa si dai peste o asemenea scena? „faceti, faceti” , vorba lui dinica? „no more sugar for you this week!” ?:) sau un simplu „ma scuzati”? Imi imaginez o dimineata urmatoare stanjenitor-apologetica, in bucatarie, cu mosul lovind usor si mecanic pliculetul de ceai de marginea canii: „ahm, in legatura cu ce ai vazut ieri…”
    dar am luat-o pe balarii:) oricum, mi-a placut amintirea, e puternic ecranizabila

  • marius B.

    Vaiii, jir!!!! N-am mai mancat de vreo 20 de ani si cam tot de atatia nu m-am mai gandit la el, saracu’! Multe prostii mai haleam in copilarie, obligatoriu nespalate. (macar nu aveau E-uri) 🙂
    Oricum, maine-poimaine da masina peste noi!

  • raulnecesar

    @ korova: nu am apucat sa mai spun nimic, pentru ca au fugit la mosh in camera si au rasucit cheia in broasca ca sa fie siguri ca nu intru peste ei. Gazda asta era cam paranoica si se incuia mereu in camera, de teama sa nu fie casapita. 🙂 Intr-o noapte i-a fost foarte rau (cred ca a mancat ceva stricat – asta e alta poveste ecranizabila, extrem de scarboasa, legata de ce gateau) si il auzeam cum se chinuia sa descuie usa, sa ajunga la toaleta. Nu cred ca a reusit sa deschisa usa la timp.

    @marius: noroc cu asigurarile astea 😛
    dar macese si agrese ai mancat?

  • marius B.

    macese da. Agrese nu si nici nu-mi doresc, ca suna aiurea. Is ceva macese mai agresive? Sau? 😀

  • raulnecesar

    agrese sau agrise, asa le ziceam: niste fructe care cresc in tufe (!), sunt de un verde translucid (daca exista culoarea asta) si au gust acrisor. De obicei se gaseau langa strugurei (boabe rosii).

  • marius B.

    dar stiai ca porcii mistreti sunt mancatori de jir? ba ce pofta mi-ai facut si dor mi-ai aprins!
    da porumb prajit in jar ai mancat vreodata? ii mortal si n-are plastic deloc!

  • raulnecesar

    oare mistretii lui Tiriac sunt hraniti cu jir?

  • ameţitul

    am mâncat eu ghindă, e a naibii de amară 😦

  • anomicul_puturos

    Dedicatie speciala pt Pamuk advertising campaign haters!

Lasă un răspuns

