gala desenului sideral

Azi-dimineata, la ora 8 fix, numai la ProTV, Neti Sandu, aceasta Minerva a fashion-ului si Zina Dumitrescu a cerului, lunii si saturnului, si-a inceput predictiile astrale in verva:

„Azi va fi o zi fara cusur pentru toata lumea”.

Apoi i-a picat prompterul. Si ca pe vremuri, cand te scotea profa la tabla sa vada daca nu ti-ai copiat tema, vedeta protv a incercat sa treaca de emotii si sa fie silitoare, dar tot s-a balbait pentru ca nu mai stia cum sa diferentieze cusurul unui berbec de cusurul unui taur.

In alcatuirea viitoarelor horoscoape, cred ca Neti ar trebui sa se consulte si cu Pluto :

5 responses to “gala desenului sideral

  • chrysallidis

    ziua asta fara cusur m-a rapus! ca s-a zic asa. e greu cu astfel de zile, macar acum stiu de ce. :))

  • chrysallidis

    vazandu-l acum pe Pluto, imi dau seama ca Neti n-are nici o sansa 🙂

  • shorty85

    Am vazut si eu faza…si am fost dezamagita ca tocmai la zodia mea…a trebuit sa improvizeze.. 😦

  • raul

    eu zic ca ar trebui sa se lase de citit in astri si sa se apuce de studiat in palma: cred ca se pricepe, are o manichiura impecabila

  • Madalina

    Nu degeaba nu ma mai uit la „teve” de aproape 3 ani de zile… Prefer o carte sau o muzica buna anytime 😛 (Ca sa nu mai zic ca exista youtube sau metacafe atunci cand ma loveste un „cartoon craving”.. Ce pot sa spun? I’m a cartoon junkie!)

Lasă un răspuns

