oferte

In fiecare zi, tot felul de indivizi pestriti si individe cu gura mare bat la usa biroului unde lucrez si propun spre achizitie tot felul de chilipiruri:

-parfumuri („originale”, „versace”, „ieftine”)

-urzici

-stevie (careia i se mai zice si urzica ratei)

-materiale (am lipsit cand au venit cu materiale, dar imi inchipui niste doamne in halat, de la Apaca care au in spinare niste baloti cu tesaturi galbene)

-marochinarie din piele artificiala

Ieri am gustat cireasa de pe tort: o doamna foarte politicoasa vindea bilete la Opera. 10 bilete la pret de 1. Chiar si pentru copii. Oferta asta m-a lasat masca, refuzul a fost unul mut, nici macar nu am putut s-o intreb ce fel de spectacole sunt in program.

Dupa ce a plecat, fara sa fi vandut nici macar 1 bilet 10 bilete, am ramas cu senzatia ca s-ar fi aruncat cu carti in mine iar eu m-am dat la o parte speriat.

6 responses to “oferte

  • Ramona

    :)))
    Foarte tare! Ar fi trebuit sa iei si tu 10 bilete, strangeam noi grupul cumva. Ma gandesc ce descumpanita a fost femeia, asa oferta si asa esec, si tocmai la o editura!! Pai mai departe cred ca s-a dus la un showroom auto, ca acolo poate-s mai multi intelectuali.
    Eu cu Opera n-am vazut, am vazut multe cu margele, brizbrizuri, inele, gablonturi, cateva cu lenjerie de dama si una cu CD-uri.

  • raulnecesar

    eu cred ca s-a dus la tusica VETA, magazinul cu haine import India de unde se imbraca toata Casa Presei si si-a luat o ie sau un gablont

  • Delia

    hihi, si io mi-am cumparat cercei si gablonturi odata, de la o „doamna din comert”. stiam si de materiale, urzici, oua, lapte de vaca :)), branzica proaspata dar si sutiene si chiloti. dar de bilete la opera chiar nu am mai auzit. si mai zici ca nu-ti place la intreprindere:).

  • doinash

    Eh, Raul, tu n-ai prins vremurile cand „ofertantii” de pe culoarele Humanitas-ului erau insotite de „personalul” de marketing al editurii sau momentele cand in „sala mare” se adunau in jurul unui asemenea personaj de la dtp-isti si tehnici sau marketisti pana la contabili si secretare…

  • raulnecesar

    cred ca as prefera vremurile alea 🙂

Lasă un răspuns

