camera cu vedere la excavator si alte ipostaze

Dupa Pasti si de 1 si 2 mai inclusiv, am fost la Sibiu, ca sa ma recreez prin munca. Cand faceam pauze de la aceasta innobilatoare vacanta, mi-am permis impreuna cu colegii mei o plimbare prin orasul in care toata lumea fotografia cladiri, mansarde si pe ei insisi in fata cladirilor, in spatele mansardelor.

Prima escala am facut-o la spitalul din Sibiu, unde am observat inca din parcare ca dl/dna „sef clinica cardiologie 2” si dl/dna „sef laborator” sunt fericiti acasa, la mama lor sau la mare, preafericitii:

Acuma nu stiu daca cifra 2 a cardiologului indica ca acesta are doua masini/locuri de parcare sau ca spitalul are doi sefi-cardiologi. Am uitat dilema pe loc, pentru ca mintile mi-au fost tulburate de un anunt cel putin intrigant, lipit la una din intrarile in spital:

Desi parul e mai scump ca altii, plata se face conform tarifelor. Clar ca luciul unui chelii. Si de ce recoltarea de par se face numai la ore si date exclusiviste? In fine, nu e treaba mea, insa atunci cand am facut o pauza de masa si am facut un drum la covrigarie, m-am impiedicat de un lingou:

Din nefericire era inchis de 1 mai, asa ca nu am putut face cunostinta cu tizul meu, sa-i cer o reducere la un ghiul, manca-ti-as. Data viitoare nu-mi scapa!

Seara am iesit sa ne racorim prin centru si ne-am intalnit cu Elena din Troia sau cu Cleopatra, nu mi-a fost foarte clar:

Am innoptat intr-o pensiune minune, unde se facea economie la tv (era un aparat minuscul-suspendat in-tavan pe care-l foloseam pe post de radio) si unde ne-am calit foarte tare, intrucat caldura se dadea cu ratie, vreo doua ore, pana adormeai. In minus, nu am facut excese culinare pentru ca nu serveau nici macar micul dejun. Dar noroc ca ne-am dus la Sibiu sa muncim, nu sa dormim sau sa mancam asa ca dimineata am plecat devreme de acolo, nu inainte de a imortaliza superbul peisaj din fata pensiunii si de a ne intreba cum ar fi aratat o dupa-amiaza de siesta in aceste conditii minimaliste:

7 responses to “camera cu vedere la excavator si alte ipostaze

  • dedi

    cred ca la treaba cu seful de cardio trebuia „<>2” adica sunt doi sefi. doi sefi pe un singur loc…la bataie. in felul asta iti motivezi sefii sa vina cat mai devreme la serviciu – sa ocupe locul de parcare. 😉

  • raulnecesar

    imi place varianta asta pe care as numi-o corporatist:monkeys in the jungla din spitale

  • 2nash

    Pai da, ca nu mai puteti sa stati la Rasinari unde-i trai-nineaca. Vreti ca bajetzii adevarati, numai down-town, ‘r-ati ai dreak, cu melcii vostrii! Las ca stiu io ca excavatoarele alea erau exact in spate la Brukenthal.

  • raulnecesar

    nu mai putem sta la rasinari din cauza de turisti dintr-astia ca voi 😛
    ca merge doar cu rezervari din timp (6 luni)

  • ondinna

    cred ca e o adevarata campanie de cumparat par… sau o caravana, ca sa-i zic asa. tocmai am fost la bistrita zilele trecute si am zarit si pe acolo aceleasi afise! daca vrei, trimit dovada 😉

  • raulnecesar

    :)) probabil ca este o caravana, de vreme ce parul se recolteaza doar la data specificata. Mi-ar placea sa-i cunosc, in aceste conditii nomade 🙂

  • ondinna

    important este sa nu-i deranjezi in afara orelor specificate pe afis! ca daca se enerveaza si si si nu stiu ce-ti fac! de exemplu, nu se mai obosesc sa „recolteze” parul, te scalpeaza direct! 🙂

Lasă un răspuns

