intrebarile unui fan-cititor

Teodosie cel Mic, de Razvan Radulescu, editura Polirom, 2006

  • de ce Teodosie este atat de scump la vedere?
  • furnicile sunt rele sau bune sau doar iredentiste?
  • masacrul de la cofetaria „Lamaita” ar trebui regizat de Quentin Tarantino sau de Peter Jackson ?
  • fantoma Otilia prefera outfitul din cordoane de priza sau pe cel din batiste innodate?
  • tatal bufnitei si cu tatal minotaurului au fost amanti?

Sunt intrebari stupide, cititorul stie asta, dar ce ar mai putea adauga la o poveste fara cusur? Nimic! Asa ca-si expune si el niste framantari legate de cateva personaje/intamplari. Intre timp a mai trait o coincidenta minunata :a citit cateva pagini la tara si la un moment dat o furnica i s-a ivit dintre pagini; cititorul nu si-a dat seama daca semana cu furnicile de la Petrila sau cu celelalte.

Din pacate povestea de drum a lui Teodosie despre cum si-a petrecut unu mai in Herastrau a fost savurata de cititor abia prin 4 mai, acasa, deci nu se pune la evenimente sincronistice. Dar mai e pana la sfarsit…

13 responses to “intrebarile unui fan-cititor

  • chrysallidis

    personaje interesante..am sa le caut si eu

  • raulnecesar

    super! asta si speram 🙂

  • chrysallidis

    inceput ieri sa il caut pe teodosie prin librarii…disparut! poate ar trebui sa incep cu tatal bufnitei? sau poate cu furnicile… 🙂

  • raulnecesar

    da, s-a epuizat…pot sa fac rost de ea, daca poti indura o asteptare de cateva zile

  • chrysallidis

    trebuie sa recunosc ca periplul de ieri printre carti m-a lasat acum in deriva. pana sapatamana viitoare cand imi voi recapata fortele, atunci va veni si randul micului teodosie… sper…

  • raulnecesar

    am facut rost de 1 exemplar de la oradea, te anunt saptamana viitoare ce si cum…

  • Micutul Teodosie sau pledoaria pentru literatura « zum-cititor-viteaz & dudul-somnoros

    […] blogul ei nu mai permite accesul liber). Mai recent a scris si raulnecesar (si inca si mai recent aici), care n-a terminat-o inca (sunt foarte curioasa ce-o sa spuna la sfarsit). Fel de fel de pareri […]

  • chrysallidis

    multumesc

  • chrysallidis

    am inceput cartea, imi place, dar sunt si bucati care ma `nerveaza…
    nu-mi place deloc de individul ala, Somnul protector…
    dar as vrea si eu un Pisicaine…pe bufnita si pe minotaur mi i-as face prieteni…:) hmmm, am uitat ca eu nu sunt Teodosie…
    sa vad ce se mai intampla, daca mi-o mai place…pana la capat…

  • raulnecesar

    ooo…lucrurile se vor schimba dramatic…eu mai am cateva capitole, dar de ceva vreme nu am mai putut citi nimic.

  • chrysallidis

    mi-era un pic rusine ca eu am lasat-o pentru o vreme…
    am intercalat cu ecoviu/saludos, care a mers…bine. o sa revin si la pisicaine….
    oricum citesc haotic, se intampla sa existe perioade in care nu ma pot hotari la una, si asa incep trei – patru…de obicei, una dintre ele e castigatoare si ma prinde, mai mult decat celelalte.

  • Andrei

    La recomandarea unei bune prietene, am decis să citesc cartea, aşa că am comandat-o zilele trecute. Nu prea ştiu la ce să mă aştept anume de la ea, recenziile citite sunt destul de vagi. Am reuşit să o găsesc disponibilă pe net, în librării nu mai e demult, cel puţin pe unde am căutat-o eu.

    http://www.time-services.ro/catalog/teodosie-cel-mic-p-3738.html

    Am să revin cu un comentariu după ce o lecturez.

  • raulnecesar

    da, cartea s-a epuizat (ce minune pentru o carte scrisa de un roman, nu?) dar am inteles ca va aparea o noua editie anul asta.

Lasă un răspuns

