X story

Intr-un moment de adolescenta terna si tarzie am facut o pasiune incontrolabila pentru Dosarele X, ma uitam la serial inclusiv pe Pro7, desi nu stiam germana, urmaream reluari, stiam toate personajele secundare si arborele lor genealogic, imi cumparam cartile si ghidurile X-files traduse la noi,etc.

Acum, in amintirea acelor momente de paranoia din plastic, simulez un entuziasm:

Abia astept sa merg la multiplex!

9 responses to “X story

  • Korova

    ah, si eu, si eu!:) aveam aproape 18 ani cand a inceput seria, imi place sa cred ca mai era adolescenta, totusi:) in ziua in care s-a difuzat primul episod m-au operat nemernicii de apendicita:) si primele cuvinte catre mama dupa ce mi-am revenit au fost: „l-ai vazut, da? povesteste-mi!” 🙂 a fost grav, am refuzat intalniri ca sa nu pierd nici un episod (parca vinerea la 8 era, pe pro), am luat si eu Dosarele X:Ghidul Oficial. hehehe, „singurul adeveratul”, da?. parca Rao publica toate nazdraveniile astea.
    orisicat, o sa ma deplasez si eu la cinema cand apare la noi. ca doar vorba aia, I want to believe e tag line-ul vietii mele:))

  • Korova

    vai cate emoticoane au iesit. eh, mi le asum, nostalgia!

  • raulnecesar

    🙂 🙂 🙂
    da, la noi a aparut prin ’95, cand eram si eu tot printr-a XI-a/XII-a, nu stiu de ce am avut impresia ca eram mai mare;
    imi doream in secret sa fiu Mulder, desi pe vremea aia nu aveam nimic impotriva guvernului 🙂

  • (S)wine

    nice! nice! n-am stiut de filmul #2.

  • dragos c butuzea

    @raul – erai mic, dar cand vei avea 70 de ani iti vei dori sa fii scully…

  • raulnecesar

    @ dragos: adica sceptic

  • (S)wine

    Here’s a quick compilation of one of my favourite X-files episodes:

  • dedi

    raul, ne tinem de mana la mall la premiera. :)) abia astept si eu filmul…
    a! dar the MILLENIUM ti-a placut?

  • raulnecesar

    🙂
    da, desi nu l-am urmarit pana la final cand a aparut apocalipsa

Lasă un răspuns

