amy with flowers

8 responses to “amy with flowers

  • Korova

    Mie imi place de fata asta. Si mi se pare nedrept ca presa se ia de ea in halul in care o face. Pentru ca e urata? Pentru ca e drogata? Tot asa si tot cu o voce misto era si Janis Joplin, btw. Mie mi se pare ca traieste in lumea ei, ceea ce mi-a placut intotdeauna. Sure, she’s in a bad place, she should really lay off the crack and booze, dar hai sa fim seriosi, chiar e cea mai mare drogata din istoria showbiz-ului? Nu, sunt toti calare pe ea pentru ca e urata. And that’s just it, and it’s cheap.

  • raulnecesar

    e adorabila, parerea mea

  • (S)wine

    mai ales acum ca si-a refacut dintii.
    I like her a lot; I don’t care about drug usage. I just listen to the music.

  • haibidu

    pacat doar ca florile o pun intr-o lumina proasta. 🙂
    imi place si mie asa un piculet.

  • niosra

    stii, cand o vad imi amintesc de bucata mea preferata din barbu cu „melc natang, melc natang”… misto foto. misto amy si cu flori, si fara, si cu dinti, si fara. she’s so madafaka’ 😉

  • lg chocolate

    Daca tot si-a refacut dintii…puteam sa vedem si noi un smile, ceva! Si cu drodurile…doar n-o fi ea singura! Si nici chiar cea mai mare dependenta n-a fi!

  • orator

    tare de tot cum gandesc astia care asculta rock. cu cat esti mai distrus cu ata e mai ok…ce uameni!!!

  • meropi

    momentan e emaciata, e la spital si e suspecta de tuberculoza. la ultimul concert n-a fost in stare sa cante nici zece minute…mie nu mi se pare ca trebuie sa i se mai gaseasca scuze si sa se mai faca comparatii cu janis (un exemplu de urmat, n-am ce zice). rehab sau multiple organ failure etc. dar dumneaei nu intelege si isi bate de joc de talentul pe care-l are. frusciante a fost si el tanar si nelinistit, dar macar zdranganea la chitara. amy freaca menta plimbandu-se prin curte in sutien, zi dupa zi. http://img528.imageshack.us/img528/8960/665ot7.jpg

Lasă un răspuns

