(de)sigur rós

„we learned how to do things without speaking or planning, just do”

„I’m just a normal person: I like to be silly”

Mirificul Heima mi-a indus o stare de inutilitate din care nu am mai reusit sa ies toata ziua. Ba mai mult: mi-am adus aminte de o tipa pe care am cunoscut-o la Oradea, la un interviu – voia sa se faca librar. In cv-ul ei era mentionat un an de voluntariat prin Sudan: evident ca am insistat asupra exoticei perioade:

-De ce?

-Pentru ca am simtit nevoia sa iau o pauza de la chestiunile zilnice insignifiante si sa fac ceva care sa conteze.

-Cum?

-Avand grija de un copil cu probleme.

-De ce doar un an?

-Fetita a murit.

Lasă un răspuns

