popcorn by nokia

watch out for your burnin’ brains:

from zorzini

5 responses to “popcorn by nokia

  • kentzero

    eu pana nu fac personal acest experiment nu cred…
    dar daca e pe bune…. 😀

    nu pot sa cred!

  • (S)wine

    fake.
    but very entertaining.
    besides, a little bit of radiation to the brain is good; you know, everything in moderation–even radiation.
    😉

  • Iulia

    deci tocmai am incercat eu si inca 3 colegi temerari! it’s not working! si chiar am facut tot ca la carte, serios…

    cel mai probabil modele noastre de telefoane sunt prea noi (ah!) si deci mai putin periculoase! hah!

    caut doritori sa experimenteze faza cu cola si mentos-ul!

    za mitbaster

  • raulnecesar

    telefoanele aveau camera foto? poate s-au inhibat floricelele…

  • dedi

    am fost si eu atat de credul ca am incercat. normal k n-a mers. mai rau e ca , inainte sa incerc si sa fiu luat la misto de prieteni, gasisem si explicatii destul de stiintifice pt treaba asta 🙂
    am ramas astfel in istoria „gastii” mele:
    -„vezi mah sa nu iti sara alea in ochi, pleaca d’acolo” :)))

Lasă un răspuns

