4 nunti

Sambata seara m-am cam plictisit, asa ca am zapat in nestire. M-am oprit in KanalD, unde Gabriela Cristea facea pe MC-ul la nunta finala de la „Nora pentru mama”. Dans, manele si multa marfa pentru cocalari si printzese. Recunosc, cu greu am reusit sa schimb canalul: imaginea mirilor, nasilor, soacrelor si a Gabrielei Cristea fredonand alaturi de Adi de la Valcea m-a lasat intepenit.

Am reusit cu greu sa schimb pe RealitateaTv la ora 23 fix,ca sa nu adorm neinformat si am dat peste niste stiri de importanta indispensabila: prima stire a fost cu nunta lui Ponta cu Daciana Sarbu, iar a doua cu nunta fiicei lui Blaga cu…nu am retinut cu cine, pentru ca am preferat sa adorm in deplina ignoranta.

Chiar cand scriu aceste porcarii cronici ale unor nunti de vis, la Otv studioul este invadat de o mireasa furata si de alte patru fete elegantzite cu tot felul de paiete care se mandresc firesc prin cadru.

Am numarat deja 4 nunti. Astept inmormantarea, unde sper sa vad macar un sicriu roz sau o racla ferrari.

5 responses to “4 nunti

Lasă un răspuns

