b’estfest 08

Mi-am propus sa stau in primul rand si am reusit. Alanis nu a fost chiar atat de trista pe cat ma asteptam, dar mult mai adorabila. Pe Kaiser Chiefs nu aveam de gand sa-i vad (as fi preferat Nouvelle Vague) si bine ca am fost razgandit: dupa un asemenea show – vorba unui prieten – iti vine sa cauti Bravo, Popcorn, etc si sa-ti tapetezi peretii cu postere Kaiser Chiefs. Cel mai exploziv concert b’estfest! Manic Street Preachers nu m-au dezamagit si atat. Dar mi-au lasat impresia de „just another concert”, la fel ca Stereophonics. Cand a intrat Roisin Murphy pe scena, aveam nevoie de o exorcizare: m-a enervat intarzierea, dar mi-a trecut imediat ce a intrat ea pe scena. Dupa Rosin, Nelly Furtado a parut atat de plata, incat am aruncat o privire si la Manu Chao care, pe mine nu m-au prins niciodata. Publicul de la cele doua concerte – Nelly si Manu Chao- era atat de diferit incat m-a dus cu gandul la Vama: textilistii pe de o parte, si nudistii dincolo iar eu pe undeva pe la mijloc. Atat.

.

sursa foto

8 responses to “b’estfest 08

Lasă un răspuns

