alta piedica

Blog=oracol, acum imi este si mai clar, dupa ce am realizat ca blogul (ca si oracolul)= o piedica in calea uitarii. Daca la vremea lui, as fi scris despre filmul Shi mian mai fu, acum mi-as fi reamintit mai lesne ca l-am vazut si nu m-as fi asezat in fata tv-ului ca un ignorant desavarsit. Concluzia: am sa notez pe blog mai des ce am citit/vizionat (mai ramane ceva?). Incep cu:

In Bruges este un film cu ucigasi sensibili. Ray (Collin Farrell) si Ken (Brendan Gleeson) sunt originari din Dublin si ajung in Bruges (Belgia) pentru o minivacanta cu impuscaturi. Filmul m-a foarte incantat foarte in prima jumatate, pana a intrat in scena Harry (Ralph Fiennes), seful de killeri ale carui principii ar fi trebuit sa condimenteze absurdul ilarodramatic de pana atunci; in schimb parca il anuleaza prin miscarile si replicile usor previzibile (la fel ca si finalul). De vazut.

Auf der anderen seite este filmul pe care simti nevoia sa-l revezi pentru ca iti provoaca atatea stari simultan, incat ai impresia ca nu ai timp sa le savurezi. Nu m-au deranjat deloc miscarile si destinele usor de intuit ale personajelor. M-a deranjat in schimb ca mi-a trezit o pofta nebuna de a vizita Istanbulul si nu-mi iese din cap chestia asta.

De la Forgetting Sarah Marshall nu asteptam decat un film care sa-mi spele putin creierul si sa-mi provoace somnul. In schimb am dat peste cea mai misto comedie pe care am vazut-o in 2008 cu niste replici si sexscenes care vin de la un Hollywood mai impudic ca niciodata. Dezvalui si marele final, pentru ca piedica sa fie completa: baiatul pupa fata.

Am mai vazut si Sex and Death 101, dar inca nu m-am hotarat daca mi-a placut sau nu, deci mai asteapta.

2 responses to “alta piedica

Lasă un răspuns

