un vis la indemana (2)

2 Mai mi s-a parut foarte imbulzit si in constructie. Aglomeratia s-a mutat inclusiv la gazda unde am vazut atat de multe chipuri incat am simtit ca ma plimb intr-un hotel unde sindicalistii fac coada la receptie ca sa fie cazati (astea-s reminiscente din copilarie). Salvarea a venit intr-un golfulet descoperit de prietenii mei (nu zic unde e) si de Vama (de data asta) unde forfota era macar acoperita de muzica. M-am simtit bine peste tot tinand cont ca am umblat imbracat mai tot timpul in pantalonii preferati de pijama.

La intoarcere, am ales un drum laturalnic (plini de ciulini si pe ici pe colo de niste caini deghizati in sacali) care a dus catre o mare mai vie si mai agitata, cu valuri mari de unde nu m-as mai fi lasat dus, desi la un moment dat am iesit iute din apa pentru ca am fost atins de o creatura grea cu brate tentaculare.

In ultimele ore la mare, am inceput sa citesc „Ocean Mare” de Alessandro Baricco (editura Polirom, 2003). Am citit doar inceputul :

[ ] Plaja. Si marea.

Ar putea fi perfectiunea – imagine pentru ochii divini – lumea care exista si gata, muta existenta de apa si de pamant, opera incheiata si exacta, adevarul – adevarul – dar inca o data se afla salvatorul graunte al omului, cel care pune bete in roate acestui paradis, o inertie care ajunge, singura, sa desfiinteze intreg aparatul inexorabilului adevar…(pag.9)

Restul, la anul.

2 responses to “un vis la indemana (2)

Lasă un răspuns

