nefericirea are chipul tau

Am citit in „Why is yawning contagious?” o veste-placebo: prin 1964 un anume Norman Cousins suferea de o forma severa de artrita (la coloana vertebrala). Medicii nu aveau nici un fel de tratament si i-au prezis un sfarsit iminent acompaniat de dureri groaznice. Capos din fire, beteagul a vrut sa le demonstreze contrariul si s-a izolat intr-o camera cu un videocasetofon unde a urmarit timp de aproape jumatate de an toate comediile posibile. A ras cat de tare si de zgomotos l-au tinut oasele. La urmatoarea consultatie, medicii au constatat spasiti ca pacientului ii disparuse orice urma de artrita.

Deci, ma simt mult mai bine cand ma uit over&over&over again la reluari din Dadaca sau la dueluri gen Jane Fonda vs J Lo, pentru ca acum stiu ca de fiecare data cand ma hlizesc imi fac cate o injectie:

Si inca un deci: daca fericirea are chipul tau luminat de sanatate mereu, inseamna ca si ceilalti, tristii si incruntatii sunt suferinzi pentru ca nu stiu sa rada decat la cumetrii si alte ocazii la fel de nefericite. Alte concluzii?

5 responses to “nefericirea are chipul tau

  • Delia

    concluzia mea este ca mi se termina iar Dadaca si nu stiu ce ma fac? any idea de comedii bune si de jumate de ora?

  • chrysallidis

    terapie cu seinfeld de mai bine de jumatate de an. over&over 😉

  • raulnecesar

    Curb your enthusiasm (tradus la noi Larry David, inamicul public nr.1) e pe Hbo. Larry King e tata lu’ Seinfeld&co

  • Delia

    n-am hbo. dar il am pe dedi care este fanatik seinfeld. caut si larry david, poate am noroc.

  • ramonaciucea

    Delia, eu iti propun Little Britain, care este de-men-ti-al. Eu ma distrez cel mai tare la umorul de tip britanic, la fel de bine ca la Seinfeld. Sfat: incepe cu seria 1, cu primul episod, nu cum am inceput eu, cu episodul 4 din seria 2. E mai fun asa.
    Raul, concluzia asta cu terapia prin ras mi se pare excelenta. Am citit si eu un articol in care se elucidau calitatile terapeutice ale rasului. Intr-o lume de nevrotici si deprimati, am ras totusi in ultima luna de doua ori de era sa lesin. Deci doua reprize de terapie hard core tare.

Lasă un răspuns

