reactii din sala

la Boogie: s-a ras, dar nesemnificativ. Cei de (peste) 30 de ani care gusta acum sfarsitul distractiei si au un Harry Potter pe noptiera nici nu ar fi avut de ce.

la Wall.E: copiii nu s-au foit, au tacut malc, ca si noi, robotii care nu ne-am mai inmuiat asa de la ET incoace.

la Cohen: tipa din dreapta mea a plans in continuu in timp ce zambea. Majoritatea si-a tinut respiratia.

5 responses to “reactii din sala

  • dedi

    la boogie – am stat cuminte langa delia. se certau aia in film pt. fiecare cuplu din sala. am plecat de la film si parca ne simteam „certati”…nu stiam de ce. misto filmul.
    a! apoi am stat la o bere in masina la un prieten. hehe..ca in film 😛

    la cohen – am stat ca boul pe coada acasa. mare pacat.

  • raulnecesar

    la wall.e o sa va tineti de mana. 🙂

  • ramona

    la cohen a fost magic!!
    sa recunoastem, nu e nevoie de efecte speciale, proiectii sau fusionuri complicate pentru un show exceptional.
    omul are ceva.

  • raulnecesar

    exact, in comparatie cu el, restul par niste zbenguieli

  • delia

    asta micu exagereza, nu s-a certat nimeni..da recunosc c-am ras si m-am recunoscut in faza cu somnul si sms-ul. asta e, is muiere! cohen…imi scot ochii si acum de ciuda n-am mers, am fost lenesi. am citit la ramona despre show…:(

Lasă un răspuns

