on repeat

10 responses to “on repeat

  • Ana

    am vazut filmul de curand si am aceeasi problema 🙂 nici dupa 3 saptamani nu mi-au trecut micile obsesii muzicale

  • raulnecesar

    Christophe Honore (regizor si scenarist Les chansons d’amour) a fost intrebat in Vogue:
    „What character do you dream of having Louis play but you don’t dare ask him?”
    „Harry Potter”
    :))))

  • ruki

    uaiii ce film! l-am vazut noaptea, intr-o sala de cinema roasa in coate. e de o stangacie dezarmanta si n-am adormit deloc, chiar daca imi propusesem sa bifez o motaiala noaptea intr-un cinema.

  • Hugo de Campos

    @ruki cred ca din start te confrunti cu cateva probleme. Cinematograful nu este un hotel, draga mea. In al doilea rand conceptul de „film” nu include doar telenovela. Stiu, cand ai vazut titlul de Les Chansons D’amour, ai zis ca vei boci asa cum ai facut-o la Titanic dar nu a fost sa fie…Unde mai pui ca nu canta Celine Dion…Data viitoare motzaie si tu la alta masa :))

  • ruki

    cum mai ghicesc oamenii problemele cu care ma confrunt! 🙂
    da, am prejudecati, gusturi discutabile, ma ghidez dupa titlul filmului si am dubii legate de orice eveniment cultural organizat de institutul francez. cel mai important, adorm la filme. trebuie sa ma urasti pentru asta!
    cat despre restul, m-ai prins. daca aruncai si un „potrivita” in descriere, era chiar despre mine.

  • ramona

    haahaha, si eu adorm la filme!!! jur, la aproape toate filmele, mai ales la WKW, Kim Ki-duk, si Bertolucci. La Kubrick si Lynch uneori. la Titanic n-am putut, nu se doarme bine la filme atat de amuzant de siropoase. la Institutul Francez era cat pe ce sa adorm la un film care a durat 3 ore, o adaptare prooooaaaasta dupa Amantul doamnei Chatterley. dar m-au dat afara din sala inainte de a adormi de plictiseala, caci faceam prea multe glume proaste.

  • raulnecesar

    cel mai bine am (a)dormit la Amelie…

  • ramona

    :)))) eu as fi in stare sa adorm si daca ar veni Tim Burton sa filmeze la mine in sufragerie. ma adoarme lumina difuza, de cand se trageau draperiile in copilarie si eram obligata sa fac nani dupa-masa.
    atata concentrare imi trebuie sa raman treaza de la un capat la altul al filmului!!
    daca e un film care ma intereseaza tare, vine adrenalina si mai alunga moleseala. o sa scriu un post despre traumele copilariei. acum il scriu.

  • luiza

    da o fuga la lyon, pe 27 noiembrie, sa-l vedem pe beaupain cum canta. si cu ocazia asta, bifezi si ultimu film al lui garrel, la frontiere de l’aube, in care joaca, normal, fiu-su:) (eu am facut obsesie pentru as-tu deja aime pour la beaute du geste etc.)

  • sorin

    unul din actorii mei fetish…

Lasă un răspuns

