taxi cultural

Imi place campania de la Radio Romania, mai sterge praful de pe benzile de magnetofon care ruleaza de cele mai multe ori din inertie.

Momentele rare de gratie de la postul public sunt cu atat mai emotionante cu cat sunt prinse in locuri pe care experienta le defineste ca sordide. Vineri seara, am avut socul de a veni acasa intr-un taxi curat si fara cruci sau brizbrizuri, in care am ascultat un interviu cu Virgil Ierunca. Deci, se poate din nou.

7 responses to “taxi cultural

  • ramona

    unele texte din noua campanie sunt foarte cool. si ala cu taranii, si ala cu auru’.
    dar sa cred eu ca l-ai ascultat pe Ierunca in taxi??? hmmm, hmmm, cum sa facem? ca eu numai Kiss FM, in cel mai bun caz…. 😦

  • raulnecesar

    taxiul cu ierunca era de la Apolodor.
    oare cand au numit firma asta Apolodpor, s-au gandit la apolodorul acela?

  • raulnecesar

    taxiul cu ierunca era de la Apolodor.
    oare cand au numit firma asta Apolodor, s-au gandit la apolodorul acela?

  • oanaingrid

    Apropo de campania de la Radio Romania… la statia Unirii (metrou) am vazut reclama prima data si m-am bine dispus instantaneu.

    Apropo de taxiuri…am fost in vara la Barcelona unde seara a fost nevoie sa iau taxiul de patru ori si de fiecare data taximetristul asculta la radio…muzica clasica.

    Prima data am privit cu atentie soferul : o figura comuna, mai degraba ” dimineata muncesc in constructii” decat ” sambata merg la teatru”.

    A doua oara aceeasi muzica clasica , un sofer cu o alura ceva mai intelectuala. A treia seara un alt sofer, aceeasi fata comuna…recunosc o sonata a lui Chopin.

    Am tras concluzia : sunt obligati sa asculte numai postul asta de radio …e clar

    A PATRA SEARA … sofer…. fatza de capsunar de-al nostru…. un concert pentru vioara si orchestra cred … o piesa necunoscuta mie in orice caz ………………. si soferul se apuca sa fredoneze ca si cand ar fi fost hitul verii..

    I love Barcelona

  • ramona

    hahahahaaaaa, si eu iubesc Barcelona, insa din pacate nu-mi mai amintesc ce se dadea la taxi anul trecut cand am fost eu. parca totusi nu era muzica clasica. cred ca era liniste.

    Raul, mie tot nu-mi vine sa cred ca patronii de taximetre sunt fani Naum, dar voi cerceta problema. :))))

  • boladenieve78

    mie imi pare rau ca nu am notat numarul taximetrului in care soferul avea un laptop pe scaunul din fata. laptopul era deschis si soferul statea pe mess. vorbea, adica, din mers, cerea unui amic sa-i trimita si lui o melodie (cea manelistica cu Loredana, „made in Romania” sau asa ceva)

  • oana

    @boladenieve78: si nu i-ai dat un „Buzz” sa nu-l poata duce, in asa fel incat sa ii dea un „brb” celui de pe mess si un „re” tie…?
    😀

Lasă un răspuns

