1 an

acum 2 zile am facut 1 an de blogging si se impun niste statistici aproximative. Adica:

– am scris 221 de posturi, am sters doua: unul pentru ca era penibil (o fotografie), altul pentru ca vorbea despre orgii memorialistice (o referire la autobiografia  lui Marlon Brando) si nu mai suportam sa vad in termenii de cautare cuvantul respectiv. Pentru cei care cauta tot felul de compuneri, nu am gasit inca o solutie;

– am avut vreo 52 000 de vizite, nici o injuratura si 1150 de comentarii. Am sters trei comentarii: unul excesiv de entuziast („ce tare e in **** mea” semnat de” ****mea”), altul publicitar la un site cu pechinezi si alte animale penibile si unul gratuit rautacios scris de o anonima cunoscuta cu blog trist.

– 3 octombrie a fost ziua cea mai fertila, am primit 760 de vizite. Cel mai vizitat post cu 3600 accesari este Deci, unii pot – sa mai comenteze cineva ca nu se uita nimeni la youtuburile postate pe bloguri…

Postul meu preferat este unul atipic, desi face referire la doua best-seller-uri: Draga Lory . Daca m-ar intreba o ziarista glossie care ar fi planurile mele pentru viitor, i-as raspunde cu toata convingerea ca as mai face un blog, Lory’s blog, un fel de chicklit in foileton electronic.

Cel mai important: daca nu m-as fi jucat cu blogul asta, nu as mai fi iesit din casa sa cunosc oameni frumosi.

17 responses to “1 an

Lasă un răspuns

