leapsa cu 3 luni

Am primit de la Dragos C cea mai morbida leaspa: sa presupun ca as mai avea doar trei luni de trait si timp sa mai citesc doar trei carti. Care ar fi acelea?

Daca as sti ca mai am 3 luni, nu as mai citi nimic, poate l-as cara pe Micul Print in geanta sa-mi umplu timpii morti si sa-mi amintesc de vreun pasaj uitat. In rest, as gasi altceva mai interesant de facut, mi-as pierde timpul in cel mai hedonistic mod cu putinta si inainte sa se intample, m-as eutanasia.

Tu ce-ai face?

 

7 responses to “leapsa cu 3 luni

  • silvienoire

    Tocmai am cumparat Soni( Andrei Ruse) daca tot nu veni vorba de morbiditate 🙂
    Eu as citi Biblia pe indelete, cu rabdare, aprofundand pasaje. In privinta celorlalte doua carti m-as orienta,probabil, spre ceva de natura sa-mi desluseasca anumite sectiuni din „tratatul biblic”, dificil de inteles fara background-ul necesar.
    Asta imi place sa cred :). Dar mai mult ca sigur as fi mai intai furioasa/ revoltata daca as fi pusa in fata unui astfel de ultimatum si n-as citi nimic. As pierde timpul trecand peste faza de negare si revolta.

  • jolie

    Biblia; Un om norocos-Octavian Paler; Blindness-Jose Saramago.

  • raulnecesar

    oao, chiar Blindness?
    eu dupa ce-am citit Eseu despre orbire, m-am chinuit sa respir vreo 6 luni

  • lilanda

    Pai vezi??? N-ar mai fi niciun chin (ca tot vorbisi de eutanasie):) Acu’ vad ca cccc coincidem in reactii!

  • raulnecesar

    lilanda, poate dam impreuna o petrecere „to cover the silence” 🙂

  • jolie

    iti taie respiratia, e adevarat…insa merita, e mult prea buna:)

  • L.P.

    Ha ha, fara sa vad ce ai scris tu aici, am scris si eu despre „Micul Print”. Si desigur despre refuzul lecturii… prea e scurt timpul ramas…

Lasă un răspuns

