ratarea anului

4 responses to “ratarea anului

  • Darael

    Eu cred ca nu e nici o ratare.
    Efectul e mai puternic decat in cazul unei eventuale reusite…. asa majoritatea celor care au vizionat au dorit ca bocancii sa isi fi atins tinta.

    Exercitiu de imagine – un bocanc il loveste pe dl B. Instantaneu majoritatea telespectatorilor ar fi tinut cu el si l-ar fi condamnat pe irakian…..

    Da, eu spun ca nu e nici o ratare.

  • als

    eu nu doar ca nu am ‘dorit ca bocancii sa-si fi atins tinta’, dar consider ca felul cum a fentat mr bush e de nota 10 🙂
    un model de comportament: a dezamorsat momentul cu umor & savoir faire. chapeau!

  • raulnecesar

    @ darael: eu nu l-as fi condamnat pe irakian, chiar daca i-ar fi zdrobit nasul lui Bush
    @als: da, dupa ce s-a maimutarit in tot felul de situatii, a invatat ca se poate distra si elegant

  • als

    irakianu, tot irakian – nu poate arunca decit cu opincile; not that it matters ca ramine in picioarele goale, la ei mai toti sint asa ;)))

    ps sint curios cum s-ar fi ‘descurcat’ president elect-u obama intr-o situatie comparabila… probabil ar fi considerat-o un act ‘rasist’

Lasă un răspuns

