prima zi de luni

mitzuc-craciun

Am inceput bine: m-am trezit fara ceas la o ora care, de doua saptamani incoace abia incepeam sa dorm si sa visez cu adevarat. Dar totul pare in deriva: bradul de la capul meu, cu instalatia care din week-end a incetat sa mai lumineze intermitent, dar in schimb a inceput sa cante taraganat si nu mai poate fi domolita decat daca o scot din priza; oamenii de la televizor sunt aproape stinsi: Busu de la meteo are o fata ca dupa o duzina de revelioane, tipul cu ritm apocaliptic care prezinta revista presei la antena 3 abia sopteste; la metrou nimeni nu mai alearga, unei tipe tocmai i-a sunat mobilul, dar nu-l aude, e blocata. Liniste peste tot.

eu totusi I just wanna feel something today:

12 responses to “prima zi de luni

  • dedi

    ia vezi la delia pe blog, ca ai o leapsa. 🙂

  • raulnecesar

    multumesc, o sa scriu dupa ce ma mai trezesc…

  • ramona

    whooozzz the cat??? you got a cat???
    zi, ai pisica? ai pisica, ai? 😀

  • raulnecesar

    🙂 am avut, acum e a parintilor

  • ramona

    ce draguta e, tare-tare!

  • ruki

    propun sa infiintam o asociatie a iubitorilor de animale care le adopta si apoi le trimit pachet parintilor. mamei ii sta inima in loc de fiecare data cand aude miorlaituri la telefon. suntem super responsabili, niste cetateni de nadejde! 🙂

  • raulnecesar

    o sa caut niste poze cu celalalt motan pe care am fost obligat sa-l las intr-un apartament gol unde s-au mutat niste alergice care aveau de gand sa-l arunce in strada

  • freacamenta

    @ruki: am o idee mai buna. sa ii ajutam pe parintii nostri (ce s-au trezit cu animale de casa) sa faca schimb de date de contact. Uite, ai mei s-au capatuit cu un papagal. Poate il imprietenesc cu pisica/pisicile mamei tale ..:D

  • ruki

    @raul: iata un stapan mai dubios si mai iresponsabil decat mine.multumesc, de-acum pot sa ma privesc linistita in oglinda 🙂

    @freacamenta: pe-al mamei il cheama dictator si cu asta am spus tot. nu stiu cata prietenie incape acolo, insa o cina pe cinste tot iese.

  • Kat

    I’m a Kat without cat, too.
    Dar cred ca pisica m-a inlocuit cu succes in casa parinteasca.

  • alex leo serban

    eu i-am spus mamei, de ‘new year wishes’, sa faca bine sa nu moara prea rpd pt k n-am de gind sa-i preiau cele 4 animale (2 ciini + 2 pisici)!
    sper k amenintarea cu ‘abandonul animalelor in strada’ sa o faca mai atenta pe viitor… 🙂

  • ramona

    eu am donat parintilor un iepure negru pe care il primisem de ziua mea de la un amic. iepurele nu e de tinut in apartament, asa ca l-am mutat la curte. nu vreau sa recunosc care a fost sfarsitul (de altfel previzibil) al iepurelui (era sa zic „al filmului”)…. 😦

Lasă un răspuns

