cartile mele

O leapsa mai veche de la Ionuca: cum arata biblioteca mea.books1 books22Cam inghesuitbooks34:

 

 

 

 

 

 

                                                                                          

books41 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bonus cartile uitate la parinti:books-52                                                                                      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Desigur ca mai am un corp mare de biblioteca plin cu bibliografie scolara, Eminescu complet, Sadoveanu si multe umpluturi luate inainte de 89, carti horror de drept si medicina legala, plus niste chestii extrem de penibile (pe care-mi place sa le rasfoiesc de fiecare data cand merg la Lupeni) gen „Jurnalul Laurei Palmer” sau „Enigmaticul din Beverly Hills” , „Intrigi la Hollywood”, Dosarele X, tot Sidney Sheldon, carti cu criminali in serie.

O alta lepasa de la Delia: ce as face daca nu mi-ar fi frica. M-am gandit cam mult si nu am un raspuns, pentru ca fricile pe care le am eu sunt cam morbide si nici vorba sa vorbesc despre ele aici. Frici simpatice nu am. Poate ca m-as apuca de sofat, dar nu o fac din frica, cat din precautie: sunt prea aerian pentru asta. Si nu-mi plac masinile. In schimb imi plac avioanele. E o idee.

6 responses to “cartile mele

  • kentzero

    imi recomanzi si imprumuti si mie un castaneda 😉 mi-a facut cu ochiul de pe unul din rafurile alea 🙂

  • raulnecesar

    poti sa-ti imprumut, dar nu acum pt ca-l am pe Castaneda la Lupeni.
    de recomandat, nu-l recomand pt ca mi se pare un sarlatan (cred ca am si citit ceva despre asta la un moment dat). new age crap

  • kentzero

    hmm…. ne documentam, ne documentam – sa vedem de ce se zice ca ar fi sarlatan.
    daca te-ai intoarce in timpurile in care ti-ai cumparat/ ai citit cartile, ce ar recomanda raul de atunci ? 🙂

  • raulnecesar

    nu am citit decat darul vulturului, dar atunci imi doream sa cumpar „invataturile lui don juan” – mi se parea mie ca asta ar fi completa cu intelepciunea redata prin halucinogene fabricate in mexic

  • dragos c

    Frumoasa biblioteca, carti faine… Beletristica rules!
    Cam cat la suta ai citit din ele?

  • raulnecesar

    cam 40 %. Mi-am propus sa ma opresc din cumparat pana nu incerc macar sa le citesc pe toate, dar uit asta de fiecare data cand intru intr-o librarie.

Lasă un răspuns

