2 globuri

11kate4801

Quite unexpected: Kate Winslet a primit 2 Globuri de Aur pentru rol principal in „Revolutionary Road” si secundar in „The Reader”, pe care nu am reusit inca sa-l vad (si nu mai am rabdare). Toti winner- i aici. Show-ul, miercuri seara la HBO.

2 responses to “2 globuri

  • dara

    interpretarea ei in revolutionary road mi s-a parut extraordinara, doar in cateva momente excesiv de extarordinara (a se citi manierista, un pic fortata).
    am o mare problema cu „leo” si am vazut filmul doar pentru ca eram curioasa de rezultatul cooperarii familiei mendes.
    cred ca pentru persoanele de peste 33-35 de ani, casatorite de cativa ani buni,cu copii, filmul poate fi un test interesant.mie mi s-a parut dureros de privit, desi, slava domnului, nu sunt in target si nu a functionat ca o oglinda

  • raulnecesar

    ai probleme cu di Caprio si dupa The Departed?
    Revolutionary Road e intr-adevar dureros de privit, dar te poti amuza „in cuplu” intreband, de-a lungul filmului: acum cine crezi ca are dreptate?

Lasă un răspuns

